Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@00:25:35 GMT

تمدید مهلت پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان خاص

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۴۸۱

تمدید مهلت پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان خاص

خبرگزاری آریا - مهلت پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان خاص تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری آریا ، مهدی شکوری مدیر کل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی گفت: در اجرای مصوبه مورخ ششم مرداد ماه سال جاری هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و با عنایت به مشکلات ایجادی ناشی از شیوع بیماری کرونا و به منظورحفظ و تداوم بیمه پردازی بیمه شدگان خاص (غیراجباری) و ایجاد تسهیل در این زمینه، مهلت پرداخت حق بیمه این گروه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مهلت انجام فرآیندهای مربوط به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه متقاضیان و بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد، ادامه بیمه پردازی به طوراختیاری، باربران، خادمین ثابت مساجد، زنبورداران، قالیبافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شناسه دار، ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی که در اسفندماه سال گذشته و همچنین فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، خاتمه یافته است، تا پایان مردادماه سال 99 تمدید شد.
شکوری خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده و انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه می توانند به سامانه samt.tamin.ir و یا شعبه بیمه پردازی خود مراجعه نمایند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت حق بیمه بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه‌شب‌بازی با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است.

این جشنواره به میزبانی خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند.‌

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل‌شده را به همراه سایر مدارک به آدرس بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶، کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا، از طریق پست یا به صورت حضوری ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری خیمه‌شب‌بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087716 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»