Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:48:07 GMT

۱۷ هزار خانه طی هفت سال برای ایثارگران احداث شده‌است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۶۳۱

۱۷ هزار خانه طی هفت سال برای ایثارگران احداث شده‌است

سعید اوحدی روز سه‌شنبه در نشست بررسی اشتغال و مسکن خانواده ایثارگران همدان افزود: در طول ۱۷ سال گذشته کمتر از ۳۰ هزار مسکن برای خانواده شهدا و ایثارگران در کشور احداث شده بود.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های تهیه مسکن و اشتغال ایثارگران در استان‌های مختلف، گفت: این تفاهم‌نامه بستری برای ایجاد فرصت‌های بالاتر و بهتر در زمینه خدمات‌رسانی به ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه ایثار و شهادت، افزود: در حوزه فرهنگ دیگر نباید به دنبال برنامه‌های کلیشه‌ای و سنتی بود بلکه این حوزه نیازمند برنامه‌های خلاقانه و به‌روز است.

معاون رییس جمهوری با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه دشمن بر کشور وارد شده است جامعه پزشکی با جانفشانی های خود، ایثارگری کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس قوانین مصوب، خانواده شهدای سلامت نیز که جان خود را در راه مبارزه با درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند از مزایای دیگر شهدا برخوردار هستند.

 اوحدی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و دو گردش کار از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد کل نیروهای مسلح، شهدای سلامت نیز در حکم شهید هستند.

وی افزود: پزشکان و فعالان عرصه سلامت در این برهه تاریخی کشورمان با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه خدمت حضور دارند و تلاش‌های ماندگار فعالان حوزه درمان هرگز فراموش نمی‌شود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران همدان مسکن سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران همدان مسکن سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران همدان مسکن سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ،حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو گفت: روستای فردو به دلیل اینکه شهدای بسیاری تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، جزو افتخارات استان قم محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره تاکید کرده‌اند که فرهنگ شهادت باید به زیباترین زبان برای مردم تبیین شود.

 سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: این روزها که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی است؛ این امر ضرورت دارد تا نسل جدید با مفاهیم شهادت و ایثار بیشتر‌ آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نام شهیدان، پیام و مفاهیم ایثار و شهادت از موضوعات مهمی است که باید به نسل جوان منتقل شود.

حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و ایشان بر این امر اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام