Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «محسن هاشمی» روز سهشنبه یا حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سال‌هاست که موضوع انبار نفت در تهران پیگیری می‌شود و در شورای شهر چهارم نیز مکاتبات زیادی بین شهرداری، شورا، مدیریت بحران کشور و وزارت کشور انجام شد تا وضعیت ایمنی این انبارها تثبیت شود.

وی با بیان اینکه بارها در این خصوص جلساتی برگزار شد تا چاره اندیشی شود، افزود: بررسی‌ها نشان داد جابه جایی هزینه زیادی لازم دارد اما وزارت نفت اقدامات لازم در راستای استحکام بخشی سازه را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تاکید کرد که لازم است طرح جامعی برای ذخیره سازی سوخت در تهران انجام شود.  

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: براساس تجربیات جهانی باید مخازن اصلی در یک محل امن باشند و با تعبیه مخازن کوچکتر امر توزیع انجام شود.

وی گفت: از وزارت نفت درخواست‌ میکنیم به این موضوع ورود کنند و مطرح شدن خطرپذیری انبارهای نفت همزمان با حادثه بیروت موجب ایجاد انحراف در موضوع شد.  

شورایاران بازوی شورا

وی درباره حضور شورایاران در جلسات علنی گفت: تهران بیش از ۳۸۵ محله دارد که شورایاران به عنوان بازوی مشورتی اعضا می ‌توانند با اشرافی که به مسائل محلی دارند ما را در مدیریت کشور کمک کنند.

هاشمی تاکید کرد: مسائل و دغدغه‌های شورایاران را به اطلاع شهرداری می‌رسانیم.

طرح کمک شهرداری تهران به بیروت به شورا نیامده است

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر کمک شهرداری تهران به بیروت گفت: هنوز طرح یا لایحه‌ای برای کمک به بیروت نیامده است.

وی گفت: قانونا اجازه چنین کمکی نداریم اما می‌توانیم کمپین کمک مردمی ایجاد کرده و با جمع آوری اقلام مورد نیاز آن را در اختیار نهادها قرار دهیم.

برچسب‌ها شورای شهر شهر تهران محسن هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهر تهران محسن هاشمی شورای شهر شهر تهران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است که الحمدالله در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان اعتبار مطلوبی در نظر گرفته شد و برنامه های ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیدار با آیت الله میرباقری، منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فضای بسیار مطلوبی در سطح استان وجود دارد و همدلی، وحدت، انسجام و صمیمیت موجود در سطح استان بسیار ارزشمند است. 

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان افزود: الحمدالله سفر دور دوم ریاست جمهور به استان به بهترین شکل ممکن برگزار شد و رضایتمندی شخص رئیس جمهور و هیات دولت را به همراه داشت. 

وی افزود: آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور در سفر به استان تاکید کردند که وحدت و امینت استان مثال زدنی است و الحمدالله مصوبات دور اول به گونه‌ای پیگیری شد که ما شرمنده مردم نشدیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: آیت الله شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، عبد صالح خدا بوده و برای استان منشأ خیر و برکت هستند. 

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته در حوزه عفاف و حجاب جزو استان هایی هستیم که کمترین دغدغه را داریم. 

وی اضافه کرد: کسب رتبه برتر در رشد اقتصادی، اقدامات مطلوب در حوزه عمرانی، کاهش تورم، احیا واحد های راکد و سایر موارد از جمله دستاوردهای استان است. 

هاشمی تصریح کرد: در حوزه تخصیص اعتبار در راستای خدمت رسانی مطلوب، با توجه به وسعت استان و پراکندگی جمعیت و تردد بالای مسافران و زائران، نیازمند توجه ویژه حتی به صورت ملی هستیم. 

وی به کمبود منابع آبی در استان پرداخت و گفت: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است که الحمدالله در دور دوم سفر ریاست جمهور به استان اعتبار مطلوبی در نظر گرفته شد و برنامه های ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

استاندار سمنان ضمن اشاره به اقدامات در حال انجام در حوزه کاهش تصادفات جاده‌ای، عنوان کرد: استان سمنان در بحث فرزند آوری و همچنین جمعیت یکی از استان های پیر کشور است که در وضعیت بحرانی جمعیت قرار گرفته و در راستای توجه به این مهم اقدامات در قالب ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با جدیت در حال انجام است. 

استاندار سمنان در پایان گفت: نگاه ما به صورت متوازن به تمام استان است و توسعه متوازن را حتی در بحث بکارگیری نیروهای انسانی نیز مَد نظر قرار دادیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران