Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:29:16 GMT

تعداد بستری بیماران کرونایی در شرق گلستان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۴۱۵۷

تعداد بستری بیماران کرونایی در شرق گلستان کاهش یافت

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های شرق استان نسبت به هفته گذشته به نصف رسید. - اخبار استانها -

عبدالرضا فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: در یکی دو هفته اخیر روند صعودی بستری بیماران کرونایی در استان نزولی شد.

وی گفت: در روز یکشنبه 5 شهرستان استان از وضعیت قرمز خارج شدند و اکنون در شرایط زرد هستند و انتظار داریم تا پایان هفته تعداد شهرستان‌های زرد افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: مصوبات ستاد کرونا و محدودیت‌ها را متناسب با سطوح قرمز، زرد و سفید در شهرستان‌ها اعمال خواهیم کرد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان: پرونده تمامی بیماران بستری‌شده در استان الکترونیکی استبستری 559 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته در پایتختفوتی‌ها و بستری‌های کرونایی استان بوشهر کاهشی شد

وی خاطرنشان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از حضور در تجمعات شرایط استان کمی رو به بهبود است و امیدواریم در شهریورماه شرایط بهتری نسبت به تیرماه داشته باشیم.

فاضل با اشاره به کاهش بیماران بستری در مراکز درمانی استان گفت: هفته گذشته 650 بیمار در استان بستری بودند که اکنون این تعداد به 437 بیمار رسیده است.

وی بیان داشت: در شرق استان بویژه کلاله، مینودشت و گنبدکاووس که شرایط خوبی نداشتیم خوشبختانه تعداد بیماران بستری به نصف کاهش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات و مراسمات خودداری کنند تا بتوان این بیماری را در استان کنترل کرد.

انتهای پیام/581/ح

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... استاندار گلستان‌: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های گلستان به سرعت در حال کاهش است‌ نمره ۱۶ به عملکرد وزارت بهداشت در بستری بیماران کرونایی افزایش بیماران بستری کرونایی در سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی در مازندران نگران کننده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار گلستان‌: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های گلستان به سرعت در حال کاهش است‌ نمره ۱۶ به عملکرد وزارت بهداشت در بستری بیماران کرونایی افزایش بیماران بستری کرونایی در سنین ۲۰ تا ۴۰ سالگی در مازندران نگران کننده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۲ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۳ گزارش ویدئویی| راه‌آهن همدان ـ سنندج طعم تلاش را چشید / زمزمه شنیدن سوت قطار از غرب‌کشور به گوش می‌رسد ۴ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۵ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۶ جزئیات اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی اعلام شد ۷ ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان ۸ ماجرای تخریب سر در پایگاه نیروی هوایی وحدتی ارتش دزفول چه بود؟ مهمترین اخبار استانها جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد ‌با بد‌حجابی ‌جدیت داریم / تعدی به ناموس و امنیت مردم ‌خط قرمز‌ ناجاست نایب رئیس ‌مجلس: درآمدهای ‌مالیاتی پاسخگوی ‌‌۳۶۰ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دولت نیست / ‌چابک‌سازی کار بسیار سختی است واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند مهمترین اخبار تسنیم در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت گزارش| چگونه مدیریت لیبرال‌ها «رؤیای آجری» مردم را به کابوس تبدیل کرد؟ عرف: مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ شهریور بر اساس پروتکل‌های ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بستری بیماران کرونایی تعداد بیماران بستری بیماران بستری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد گفت: سال گذشته چهار نفر بر اثر حوادث ناشی از آتش سوزی، انفجار و چهار نفر به علت گاز گرفتگیِ حاصل از انسداد دودکش و بی دقتی در نصب وسایل گاز سوز در استان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ در حوادث ناشی از آتش سوزی و انفجار ۲۱ نفر مصدم و ۲۰ نفر بر اثر استشمام گاز دچار مسمومیت شدند، افزود: سال گذشته با وجود همه هشدار‌ها و آموزش‌های لازم ۱۴ نفر بر اثر حوادث آتش سوزی مصدوم و چهار نفر از مشترکان زنجانی به علت مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونواکسید کربن راهی بیمارستان شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم شرکت گاز در کنار توجه به کاهش و الگوسازی مصرف بهینه گاز، آموزش اصول صحیح و ایمن مصرف گاز برای مشترکان زنجان است که همه ساله مورد توجه قرار می‌گیرد.

سلیمانی‌نژاد نشت گاز بر اثر بی دقتی در استفاده از وسایل گاز سوز را عامل اصلی بروز حوادث خواند و گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده نشت گاز، عامل اصلی بروز حوادث آتش سوزی، انفجار و گازگرفتگی است که مشترکان باید هنگام استفاده از تجهیزات گاز سوز به این نکته توجه جدی داشته باشند.

وی  در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز زنجان در راستای آموزش اصول بهینه و ایمن مصرف گاز برای مشترکان، گفت: عملکرد فرهنگی شرکت گاز زنجان در کاهش حوادث ناشی از آن موفقیت آمیز بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: نصب بنر و بیلبورد‌های تبلیغاتی و آموزشی در میادین پرتردد و سطح شهر انجام و آموزش‌های لازم در قالب طرح همیار گاز در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز برای ۱۵ هزار دانش آموز استان ارائه شد.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ویژه شرکت گاز زنجان در چهار ماه فصل سرد سال، پخش آگهی تلویزیونی و زیرنویس در رسانه‌های جمعی بوده است، گفت: با توجه به اهمیت مساله مصرف بهینه و ایمن گاز، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی با مشارکت شرکت گاز استان توسط رسانه‌های جمعی و فضای مجازی برای مشترکان ارائه شد.

وی با بیان اینکه احتمال بروز خطر حوادث ناشی از مصرف نادرست گاز طبیعی در طول سال وجود دارد و مختص فصول سرد سال نیست، افزود: مشترکان گاز طبیعی باید با رعایت اصول ایمنی، دقت در نصب وسایل گازسوز و استفاده از تجهیزات گازسوز استاندارد، در راستای مصرف بهینه و تامین شبکه پایدار گاز استان تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت