Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با اتمام عملیات های اجرایی و مطالعاتی و احداث 4 پارک در دست اقدام، بیش از 18 هکتار به فضای سبز شهرداری منطقه 3 تبریز افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ داوود طالب نژاد شهردار منطقه طی بازدیدی از پارک های در حال احداث منطقه، گفت: با اتمام 4 پارک در دست اجرا ، بیش از 18 هکتار به سطح فضای سبز حوزه استحفاظی شهرداری منطقه افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالب نژاد در بازدید خود به همراه محمود رضا بنائی معاون فنی و عمرانی منطقه از پارک های در حال احداث منطقه، پیشرفت عملیات احداث پارک سفیر امید در شهرک طالقانی را بیش از 50 درصد و پارک صائب در خیابان صائب را 90 درصد عنوان کرده و افزود: بزودی این دو پارک افتتاح و به بهره برداری شهروندان عزیز خواهد رسید.
شهردار منطقه، مساحت پارک سفیر امید را بیش از یک هکتار ذکر کرده و گفت: در این پارک با توجه به شیب زیاد منطقه، حجم بالایی خاکبرداری انجام گرفته است.
وی از امکانات و زیرساخت های پارک سفیر امید به زمین بازی کودکان، زمین ورزشی دو منظوره والیبال و بستکبال و امکانات تفریحی همچون آلاچیق و... اشاره نمود و در خصوص پارک محله ای صائب نیز اظهار داشت: این پارک در خیابان صائب با مساحت 1500 مترمربعی با زمین بازی کودکان در مراحل پایانی احداث است که  بزودی لوازم ورزشی مورد نیاز ، خریداری و نصب خواهد شد. همچنین مقرر شده نیروی انتظامی محدوده محوطه ساختمان های مسکونی خود را بهسازی و پاکسازی نماید تا فضایی سالم در کنار پارک برای استفاده شهروندان فراهم شود.
طالب نژاد در خصوص احداث پارک 10 هکتاری باغشمال در ضلع شمال شرقی چهارراه ارتش، نیز خاطر نشان کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه با همکاری واحد فضای سبز شهری منطقه سعی کرده اند فضاهای سبز و درختان موجود در داخل محوطه پارک باغشمال را حفظ نموده و مانع از آسیب به آنها شوند و واحد فضای سبز شهری نیز درخت و درختچه هایی را در محوطه پارک در محل های تعیین شده با توجه به نقشه احداث پارک برای سرسبزی هر چه سریعتر پارک کاشته است.
شهردار چهارمین پارک در دست اقدام از سوی شهرداری منطقه را، احداث پارک جنگلی 6 هکتاری در شهرک شهید تجلائی عنوان کرده و گفت: در حال حاضر مراحل مقدماتی و مطالعاتی این پارک انجام می گیرد که بزودی شاهد شروع عملیات احداث آن خواهیم بود .






منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز م 3 احداث پارک فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز