Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خجسته پور روز سه شنبه در دومین نشست حوزه مجلس جامعه اسلامی مهندسین افزود: در این نشست که با حضور محمدرضا باهنر دبیرکل و نمایندگان مجلس عضو شورای مرکزی این تشکل برگزار شد، محمدرضا باهنر به تبیین فرصت ها و سختی های پیش روی نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی پرداخت.

خجسته پور اظهار داشت: رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تمرکز نمایندگان مجلس را بر حل مشکلات اساسی کشور بخصوص در حوزه اقتصادی خواستار شد و افزود لازم است نمایندگان مجلس فارغ از موضوعات جناحی و منطقه‌ای با دیدگاه کلان مسائل اساسی کشور را احصا و درصدد حل آن برآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: محمد رضا باهنر در این جلسه گفت که ما به اندازه کافی قانون برای حل مسائل داریم اما متاسفانه در حوزه اجرا با مشکلاتی دست به گریبان هستیم که این مشکلات بعضا به نگاه های ما برحل مسائل بصورت کوتاه مدت و ترجیح موضوعات منطقه ای و منافع کوتاه مدت مردم بر مصالح بلندمدت کشور برمی‌گردد.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پرهیز از بزرگ شدن دولت و عدم افزایش هزینه های دولت را دو باید اساسی در پیش روی نمایندگان مجلس دانست و افزود درخواست من از نمایندگان محترم ملت بخصوص نمایندگان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین این است که اولا موضوع راه اندازی دولت الکترونیک را بطور جدی پیگیری کنند چرا که در این مسیر هم نظام سود می برد و هم مردم سود می برند.

خجسته پور خاطر نشان کرد: باهنر در این جلسه تاکید کرد درخواست دوم من پیگیری اجرایی شدن موضوع شفافیت مالیاتی در کشور است و سومین انتظاری که از نمایندگان این دوره خانه ملت دارم پیگیری بهبود فضای کسب و کار بطور جدی در کشور است.

وی اظهار داشت: باهنر تاکید کرد مدعی هستم اگر ۱۰ نماینده موثر مجلس بخصوص همین نمایندگان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین دنباله بهبود فضای کسب و کار را بگیرند می توانیم با کمترین هزینه رتبه ایران را در شاخص‌های بهبود کسب و کار ۴۰ تا ۵۰ پله در دنیا ارتقا دهیم.

خجسته پور گفت: در بخش دیگری از این نشست محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر برگزاری جلسات مستمر باهنر با نمایندگان مجلس عضو این تشکل تاکید کرد.

پورابراهیمی همچنین توضیحاتی درخصوص موضوع شفافیت مالی و مالیات بر مجموع درآمدها ارائه داد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز در سخنان کوتاهی به موضوع بهبود فضای کسب و کار در کشور و اقدامات قبلی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجالس هشتم تا دهم پرداخت.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه نیز به بیان دیدگاه های خود درخصوص مشکلات پیش روی تولید در کشور پرداخت.

در این دوره شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین برخی از نمایندگان موثر مجلس همچون پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی، ساداتی نژاد رییس کمیسیون کشاورزی، رضایی رییس کمیسیون عمران، علیپور نایب رییس کمیسیون عمران، مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه، کوچکی نژاد عضو کمیسیون بودجه، قادری عضو کمیسیون بودجه و زاهدی رییس سابق کمیسیون آموزش عضو شورای مرکزی این تشکل هستند و محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با حکم باهنر بعنوان رییس حوزه مجلس این حزب منصوب و معرفی شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمدمهدی مفتح محمدرضا باهنر جامعه اسلامی مهندسین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدمهدی مفتح محمدرضا باهنر جامعه اسلامی مهندسین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی محمدمهدی مفتح محمدرضا باهنر جامعه اسلامی مهندسین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جامعه اسلامی مهندسین مجلس شورای اسلامی عضو شورای مرکزی نمایندگان مجلس رییس کمیسیون خجسته پور کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور