Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طی حکمی از سوی مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، حسین امیری‌گنجه، به عنوان مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای حسین امیری‌گنجه
سلام‌علیکم

«نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد و در راستای نیل به اهداف تبیین‌شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.»

شایان ذکر است حسین امیری‌گنجه متولد سال ۱۳۴۶ است و در سوابق خدمتی وی مدیر کل استان گیلان، رئیس شعبه ۲ خراسان رضوی، مدیر کل استان گلستان، مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان تامین اجتماعی، سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تامین اجتماعی و ... دیده می‌شود.

وی دارای دکترای مدیریت کسب و کار و مولف چندین کتاب از جمله تجربیات ماندگار، برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی در سازمان تامین اجتماعی و استراتژی تامین اجتماعی با رویکرد سه‌وجهی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب در تامین اجتماعی مدیران تامین اجتماعی انتصاب سازمان تامین اجتماعی برنامه ریزی مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند