Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان سیستان و بلوچستان از تجهیز و راه اندازی ۴۹ خانه ورزش روستایی در هفته دولت در استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

محمد امیر براهویی با اشاره به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر به کاهش آسیب های اجتماعی در سطح روستاها گفت: در راستای توسعه ورزش روستایی و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح روستاهای استان سیستان و بلوچستان ۴۹ خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در هفته دولت در استان تجهیز و افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش روستایی با تاکید بر اهمیت ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی نقش بسزایی در ایجاد  قطب های ورزشی در روستاهای هدف و پر کردن اوقات فراغت روستائیان دارد و می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به تلاش های اداره کل ورزش وجوانان استان سیستان و بلوچستان تاکنون موفق به افتتاح تعداد ۲۵۶ خانه ورزشی درسطح استان شدیم که تا هفته دولت این تعداد به۳۰۵ خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه ورزش روستایی سيستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان کاهش آسیب های اجتماعی ورزش روستایی خانه ورزش هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مرکزصدا وسیمای سیستان وبلوچستان، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.
بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

دیگر خبرها

  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان