Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:00:02 GMT

اصابت موشک به ورودی منطقه الخضراء بغداد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۲۲۶

اصابت موشک به ورودی منطقه الخضراء بغداد

‍‍‍‍‍‍

منابع عراقی از اصابت یک موشک به نزدیکی منطقه الخضراء در مرکز بغداد خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری الاخباریه عراق از اصابت یک راکت به نزدیکی منطقه الخضراء خبر داد.

این راکت به نزدیکی یکی از ورودی های منطقه الخضراء در مرکز بغداد اصابت کرده است.

R36355/P/S8,90/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است/ثبت نخستین واکسن جهان ۲ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۳ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۴ موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است ۵ لاوروف: پیشنهادهای جدیدی برای حفظ برجام ارائه کرده‌ایم ۶ گام بزرگ شرکت چینی در ساخت واکسن کرونا ۷ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۸ تیراندازی در اطراف کاخ سفید سبب خروج فوری ترامپ از محل کنفرانس خبری شد+ فیلم مهمترین اخبار بین الملل موسوی: لغو موقت تحریم‌های آمریکا خبرسازی غیرواقعی است کردستان عراق| جزئیات جدید از حمله پهپادی ترکیه به نشست فرماندهان گارد مرزی عراق و پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ک.ک یادداشت| انفجار بیروت جرقه‌ای برای روشن شدن آتش اصلی نشست گارد مرزی عراق و «پ.ک.ک» در اربیل هدف حمله پهپادی ترکیه قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه الخضراء بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل

به گزارش شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر داد و به شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی اشاره کرد.موج دوم حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی انجام شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صهیونیست‌ها در منطقه جولان اشغالی خواسته شده که به پناهگاه امن بروند.طی دقایق اخیر حدود هفتاد موشک به منطقه جنوب منطقه جولان اشغالی شلیک شده است.منابع مذکور مدعی رهگیری برخی موشک‌ها شدند.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که با ده‌ها موشک کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر جولان در پایگاه نفح در این منطقه اشغالی را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حملات هوایی به مراکز حزب الله در مناطق «السفری»، «رامیه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم