Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت در پیام اینستاگرامی با بیان اینکه وزیران بهداشت و علوم موظف به بررسی موضوع کنکور شدند، نوشت: امسال کنکور هم متاثر از شرایط کرونایی قرار گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "علی ربیعی" سخنگوی دولت در پیام اینستاگرامی با بیان اینکه وزیران بهداشت و علوم موظف به بررسی موضوع کنکور شدند، نوشت: امسال کنکور هم متاثر از شرایط کرونایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای از داوطلبان و خانواده های آنها نگران تعویق کنکور و آثار خستگی و روانی آن هستند و عده ای نیز نگران خطرات ناشی از عدم رعایت مسائل بهداشتی می باشند.

 ربیعی  در این پیام که سه شنبه شب انتشار یافت ،‌تصریح کرد: رئیس جمهوری با درک نگرانی همه این افراد بر بهترین و عملی ترین تصمیم با بررسی همه جوانب آموزشی، اجتماعی، شروع سال تحصیلی با محوریت مساله سلامت تاکید داشتند.
وی افزود: وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری موظف شدند با حضور کارشناسان و در نظر گرفتن همه ی دیدگاه های صاحب نظران در جامعه و کارشناسان سایر قوا ،تمامی موارد و جوانب را با اولویت سلامت بررسی و تصمیم مناسب را اتخاذ کرده و به رئیس جمهور اعلام کنند.

براساس بیانیه مشترک وزیران بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و علوم و تحقیقات و فن آوری که لحظاتی قبل(سه شنبه شب) انتشار یافت،‌مقرر  شد زمان کنکور سراسری در تاریخ اعلام شده پیشین از 29 مرداد تا یکم شهریور 1399در رشته های تحصیلی علوم تجربی ، ریاضی ، علوم انسانی ، هنر  و زبان های خارجی برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیران بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت