Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری‌آنلاین، زینب سلیمانی دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود، روایتی از آخرین فعالیت‌های پدرش را یک روز پیش از شهادت از زبان مسئول ستاد لشکر فاطمیون بازنشر کرد.

در ادامه این روایت را بخوانید:

«آخرین روز «شهیدحاج قاسم» در سوریه چگونه گذشت؟
مسول ستاد لشکر فاطمیون به روایت آخرین ساعات زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخته است و از حال و هوای آن روز می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح روز جمعه ۱۳ دی ماه در پی حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند تن از همراهان وی از جمله فرماندهان و رزمندگان حشد الشعبی، به شهادت رسیدند.
مسول ستاد لشکر فاطمیون، ضمن انتشار تصویری از آخرین عکس یادگاری رزمندگان جبهه مقاومت با سردار حاج قاسم سلیمانی، به روایت آخرین ساعات زندگی این فرمانده جبهه مقاومت پرداخته که در ادامه متن آن آمده است:
پنج‌شنبه (۹۸/۱۰/۱۲)
ساعت ۷ صبح
دمشق
با خودرویی که دنبالم آمده عازم جلسه می‌شوم.
هوا ابری است و نسیم سردی می‌وزد.
ساعت ۷:۴۵ صبح
به مکان جلسه رسیدم.
مثل همه جلسات تمامی مسئولین گروه‌های مقاومت در #سوریه حاضرند.
ساعت ۸ صبح
همه با هم صحبت می‌کنند... درب باز می‌شود و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت وارد می‌شود.
با همان لبخند همیشگی با یکایک افراد احوالپرسی می‌کند
دقایقی به گفتگوی خودمانی سپری می‌شود تا اینکه حاج‌قاسم جلسه را رسما آغاز می‌کند...
هنوز در مقدمات بحث است که می‌گوید.
همه بنویسن، هرچی می‌گم رو بنویسین!
همیشه نکات را می‌نوشتیم، ولی اینبار حاجی تاکید بر نوشتن کل مطالب داشت.
گفت و گفت... از منشور پنج‌سال آینده... از برنامه تک‌تک گروه‌های مقاومت در پنج‌سال بعد... از شیوه تعامل با یکدیگر... از...
کاغذها پر می‌شد و کاغذ بعدی...
سابقه نداشت این حجم مطالب برای یک‌جلسه
آن‌هایی که با حاجی کار کردند می‌دانند که در وقت کار و جلسات بسیار جدی است و اجازه قطع‌کردن صحبت‌هایش را نمی‌دهد، اما پنج‌شنبه اینگونه نبود... بارها صحبتش قطع شد، ولی با آرامش گفت؛ عجله نکنید، بگذارید حرف من تموم بشه...
ساعت ۱۱:۴۰ ظهر
زمان اذان ظهر رسید
با دستور حاجی نماز و ناهار سریع انجام شد و دوباره جلسه ادامه پیدا کرد.»

کد خبر 539453 برچسب‌ها زینب سلیمانی سوریه قاسم سلیمانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زینب سلیمانی سوریه قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد الحاج موسی» در گفت‌وگو با پایگاه «عربی۲۱» اظهار کرد: مقاومت تمام تلاش خود را برای برداشتن موانع به منظور دستیابی به توافق برقراری آتش بس و پایان دادن به تجاوز دشمن صهیونیستی انجام داده و به این تلاش ها ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: این توافق باید محکم و صریح و دشمن به بندها و شروطی که به منظور تامین منافع ملت فلسطین در آن گنجانده شده است، پایبند باشد.

الحاج موسی ادامه داد: ما به دنبال یک توافق واضح و غیرقابل تفسیر هستیم، زیرا اصطلاحات مبهم ممکن است به دشمن اجازه تفسیر آن را به شکل دلخواه خود بدهد.

وی تصریح کرد: گروه های مقاومت در پاسخ به طرح پیشنهادی، خواستار تغییرات ریشه ای در آن نشدند، بلکه کلمات و اصطلاحات مبهمی در آن وجود داشت که مقاومت خواستار اصلاح آن در متن توافق نهایی شد.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: ساعات سرنوشت سازی پیش رو داریم تا به جدیت اشغالگران برای دستیابی به توافق پی ببریم، زیرا در مذاکرات گذشته بارها شاهد وقت کشی، فرار و تاخیر رژیم صهیونیستی بودیم.

الحاج موسی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی در مذاکرات گذشته گاهی مقاومت و گاهی میانجی ها را مانع دستیابی به توافق معرفی می کرد، درحالی که تنها مشکل در این مسیر، خود اشغالگران بودند و اکنون نیز مشکل اصلی خود آن ها هستند.

وی افزود: در چند ساعت آینده، موضع دشمن به طور کامل مشخص می شود و همه خواهند دید که آیا او برای دستیابی به توافق جدی است و یا اینکه مانند گذشته وقت کشی می کند.

الحاج موسی بیان کرد: مقاومت خواستار تضمین های بین المللی برای اجرای توافق از سوی دشمن صهیونیستی است، ما آمریکا را فرمانده جنگ علیه نوار غزه می دانیم و این آمریکاست که پوشش سیاسی، نظامی و اطلاعاتی برای آن تامین می کند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: مقاومت با دید مثبت در مذاکرات جاری شرکت کرده و امیدوار است که به نتیجه برسد و هیچ طرفی نباید درباره مقاومت فکر دیگری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح