Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:40:54 GMT

فاش شدن روابط غیراخلاقی مدیر مک دونالد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۶۸۵۴

فاش شدن روابط غیراخلاقی مدیر مک دونالد

شرکت مک دونالد ۹ ماه پس از اینکه که مدیر ارشد اجرایی خود را بدون دلیل برکنار کرد، اکنون می گوید که این فرد با کارمندانش روابط غیراخلاقی داشته و از وی شکایت کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شرکت مک دونالد اعلام کرد که از استیو ایستربوک، مدیر ارشد اجرایی پیشین خود برای پس داد ده ها میلیون دلار خدمات و سود به علت لاپوشانی و دروغ گویی در مورد روابط جنسی با حداقل ۳ کارمند این شرکت شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حقایقی شگفت انگیز درباره مک‌دونالد + عکس مک دونالد از کجا آمد و به کجا می‌رود

مک دونالد ۹ ماه پیش بدون اعلام هیچ دلیلی ایستربوک را برکنار کرد و اکنون از وی شکایت کرده است.

مک دونالد می گوید که ماه گذشته پس از دریافت یک پیام ناشناس متوجه شده است که ایستربوک در سال های پیش از رفتن از مک دونالد با کارمندان این شرکت روابط جنسی داشته است.

وکلای ایستربوک از اظهارنظر در این باره خودداری کردند. زمانی که وی مک دونالد را ترک کرد این رفتار خود با کارمندان را یک «اشتباه» خواند.

بر اساس برآورد شرکت Equilaکه به مدیران پرداخت می کند، زمانی که ایستربوک شعبه شیکاگوی مک دونالد را ترک کرد، مزایای پایان خدمتش ۴۱.۸ میلیون دلار ارزش داشت.

بیشتر بخوانید: مک‌دونالد در ایران ثبت شد؟ + سند

اما مک دونالد مدعی است که ایستربوک به علت «سکوت و دروغگویی» لیاقت آن پرداخت را ندارد.

بر اساس شکایت نامه مک دونالد، این مدیر پیشین، ده ها عکس برهنه از زنان از جمله این سه زن کارمند از ایمیل شرکت به ایمیل خصوصی خود فرستاده است.

علی رغم اینکه ایستربوک آنها را از ایمیل خود پاک کرده اما آنها در سرور این شرکت باقی مانده است.

ایستربوک در مارس ۲۰۱۵ مدیر ارشد اجرایی مک دونالد شد. وی این فروشگاه زنجیره ای را مدرن سازی کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین مک دونالد رویترز شرکت آمریکایی روابط غیراخلاقی تجاوز جنسی مشرق مک دونالد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان

رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند.

بر اساس این گزارش، بیش از 10000 نفر از رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن از اوبر شکایتی را به ارزش 250 میلیون پوند (291.7 میلیون یورو) تنظیم کردند.

بر اساس این گزارش، آنها ادعا می‌کنند که اوبر مجوز خود را برای فعالیت در لندن از طریق راه‌های غیرقانونی به دست آورده است.

شرکت‌های حقوقی "میشکان دی ریا" Mishcon de Reya و "مدیریت آرجی‌ال" RGL Management که در حال رسیدگی به این شکایت هستند، می گویند که هر یک از این 10000 راننده تاکسی به طور بالقوه می تواند حدود 25000 پوند غرامت دریافت کند.

در این شکایت آمده است که شرکت "حمل و نقل برای لندن" TfL به دلیل شفاف نبودن مدل کسب و کار اوبر، گمراه شده و به این شرکت مجوز اپراتور استخدام خصوصی داده است.

همچنین ادعا شده است که شرکت اوبر به TfL گفته است که تمام رزروها را خود مدیریت خواهد کرد، اما در واقعیت، این شرکت به طور منظم رزروها را به رانندگان واگذار می‌کند که به دلیل قوانین حمل و نقل محلی می‌تواند عواقب قانونی زیادی در پی داشته باشد.

قبل از این که شکایت اخیر ضربه دیگری به اوبر وارد کند، این شرکت تلاش کرده بود تا رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن را با شرکت دادن آنها در برنامه خود، آرام کند.

این شکایت در لندن آخرین مورد از پرونده های مشابه علیه اوبر در سراسر جهان، از استرالیا گرفته تا پاریس است، چرا که هزاران راننده تاکسی استدلال می کنند که این شرکت در کاهش درآمد آنها مقصر بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • تلاش جدید تیک‌تاک برای حفظ بقا
  • شکایت تیک‌تاک از دولت آمریکا
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ رفتار‌های غیراخلاقی سربازان آمریکایی
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • بایت‌دنس از قانون ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا شکایت کرد
  • شکایت تیک‌تاک و بایت دنس برای جلوگیری از فروش اجباری در آمریکا
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان