Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ساعت ۸:۳۰ شامگاه دوشنبه ۲۰ مرداد، مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از حمله موتورسواران ناشناس به مرد میانسالی در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.

سوء قصد به بازپرس ویژه قتل
با اعلام این خبر بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری راهی محل حادثه شده و با بدن نیمه جان بازپرس عباس بخشوده از قضات دادسرای جنایی تهران مواجه شدند که نزدیک خودرواش افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شد و باتوجه به شکستگی جمجمه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. در نخستین گام، مأموران به تحقیق درباره این حادثه پرداختند و بررسی‌ها نشان می‌داد که بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت شب حادثه برای کشیک باید به دادسرای مرکز می‌رفته و به همین منظور خانه را به قصد رفتن به دادسرا ترک کرده است. اما قبل از آنکه فرصتی برای سوار شدن به خودرواش پیدا کند مورد سوء قصد قرار گرفته است. معاینات پزشکی نیز اعلام کرد که بازپرس جنایی با جسمی سخت مورد حمله قرار گرفته و دو ضربه‌ای که آن‌ها به سر بازپرس بخشوده زده‌اند، باعث شکستگی جمجمه او شده است.

اظهارات شاهدان
یکی از شاهدان ماجرا نیز در تحقیقات گفت: در حال عبور از خیابان بودم که مرد میانسالی از خانه‌اش بیرون آمد و به‌سمت خودرواش رفت. ناگهان موتورسیکلتی با دو راکب که هر دو چهره‌شان را پوشانده بودند به سمت او آمدند. از آنجایی که هوا تاریک بود، متوجه نشدیم که با چه وسیله‌ای به سرش کوبیدند، اما بعد از این حمله آن‌ها از محل متواری شدند. می‌خواستیم شماره پلاک موتورسیکلت را برداریم که متوجه شدیم شماره پلاک را مخدوش کرده‌اند.

بازپرس ویژه قتل در بیمارستان
تحقیقات برای دستگیری موتورسواران که به جان بازپرس جنایی سوء قصد کرده‌اند به دستور بازپرس دادسرای شهرری ادامه دارد. این در حالی است که پزشکان وضعیت جسمانی بازپرس جنایی را بحرانی توصیف کردند و وی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازپرس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد