Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@13:50:42 GMT

کوهنورد مفقودشده در سبلان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۴۹۰

کوهنورد مفقودشده در سبلان پیدا شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر استان اردبیل گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک کوهنورد خراسانی در سبلان، دو اکیپ امداد کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر به محل مورد نظر اعزام شدند.

شهرام ابراهیمی افزود: با توجه به فرضیه‌های مختلف و مناطقی که احتمال می‌رفت این کوهنورد در آن نواحی مفقود شده باشد، جستجوی وسیعی توسط امدادگران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نهایتاً امدادگران توانستند پس از ۱۰ ساعت تلاش و جستجو این کوهنورد را سالم به پناهگاه انتقال دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر به کوهنوردان توصیه کرد ضمن پرهیز از هرگونه صعود انفرادی، در طول مسیر از همنوردان خود جدا نشوند.

ابراهیمی از کوهنوردان غیرحرفه‌ای خواست حتماً قبل از صعود به قله سبلان از موقعیت جغرافیایی منطقه و مسیرهای صعود اطلاعات کافی کسب کنند.

به تازگی یک بانوی کوهنورد در اثر سقوط از کوهستان سبلان در شهرستان مشگین‌شهر جان باخت.

مرگ بانوی کوهنورد در اثر سقوط از کوهستان سبلان کد خبر 539487 برچسب‌ها کوه نوردی استان اردبیل هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کوه نوردی استان اردبیل هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت