Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:39:44 GMT

حکم ریاست کمیسیون ورزشکاران امروز به ساعی اعطا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۷۱۰

حکم ریاست کمیسیون ورزشکاران امروز به ساعی اعطا می‌شود

‍‍‍‍‍‍

حکم ریاست کمیسیون ورزشکاران امروز با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک به هادی ساعی اعطا می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، انتخابات کمیسیون ورزشکاران بعد از یک سال تعطیلی این کمیسیون هفتم مردادماه برگزار شد و در نهایت هادی ساعی با کسب 8 رای از مجموع 15 رای به‌عنوان رئیس کمیسیون و مجتبی عابدینی به‌عنوان نایب‌رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ظهر امروز حکم ساعی و مجتبی عابدینی را صادر می‌کند و این حکم با حضور صالحی‌امیری و کیکاووس سعیدی، به آنها اعطا می‌شود.

دبیر کمیسیون ورزشکاران نیز  که با انتخاب دبیر کمیته ملی المپیک خواهد بود، تا هفته آینده معرفی خواهد شد.

تاریخ برگزاری نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران بعد از انتخاب هادی ساعی نیز هنوز مشخص نیست و کمیته ملی المپیک منتظر اعلام‌تاریخ درخواستی از سوی هادی ساعی هستند.

دیدار سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک بیشتر بخوانید... ساعی: سیاسیون، ورزشکاران را مقابل هم قرار می‌دهند/ سلیمی: کمیسیون ورزشکاران وظیفه خود را انجام نداده و غیرفعال بود میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند/ خیلی‌ها دوست داشتند کمیسیون را وارد حاشیه کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساعی: سیاسیون، ورزشکاران را مقابل هم قرار می‌دهند/ سلیمی: کمیسیون ورزشکاران وظیفه خود را انجام نداده و غیرفعال بود میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند/ خیلی‌ها دوست داشتند کمیسیون را وارد حاشیه کنند واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حضور امید ابراهیمی در تمرینات سایپا ۲ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست ۳ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم ۴ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۵ لیگ اروپا| سویا حریف منچستریونایتد شد، شاختار قاطعانه صعود کرد ۶ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۷ گاسپرینی: ترجیح می‌دادم رفت‌وبرگشت با پاری‌سن‌ژرمن بازی کنیم ۸ تلاش برای حفظ تنها منبع درآمد کشتی‌گیران و آینده‌ای که مبهم است مهمترین اخبار ورزشی نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست تلاش برای حفظ تنها منبع درآمد کشتی‌گیران و آینده‌ای که مبهم است قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود