Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فریباگودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی ۲ روز آینده برای بعدازظهر و شب ها در استان های جنوب سیستان و بلوچستان و مناطقی از هرمزگان رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

اخبار اجتماعی- وی افزود: بعدازظهر پنج شنبه در برخی نقاط هرمزگان رگبار و رعد و برق و طی روزهای جمعه و شنبه در استان های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش پراکنده انتظار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته گودرزی، طی ۲ روز آینده در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

وزش باد شدید در شرق کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید تداوم دارد، بیان کرد: در استان های شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی منجر به رخداد گرد و خاک‌ می شود.

وی با بیان اینکه تا بعدازظهر پنج شنبه وزش باد بر روی دریای خزر تشدید می شود، گفت: بنابر نقشه های هواشناسی تا بعدازظهر روز پنج شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود که با این وجود احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب دیدن قایق های کوچک و شناور سبک وجود دارد.

پدیده خاصی برای در تهران نداریم

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته پدیده خاصی در تهران نداریم، بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف همراه با افزایش وزش باد در اکثر مناطق غربی و جنوبی استان است.

گودرزی در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: تا پایان هفته نوسانات دما محسوس نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رعد و برق هواشناسی وزش باد سازمان هواشناسی وزش باد هواشناسی روز آینده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز