Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاری سن ژرمن و آتالانتا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش آریا، دو تیم تهاجمی فوتبال اروپا برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر مصاف می دهند. پاری سن ژرمن در فصل 20-2019 توانست به تمام افتخارات ممکن در فرانسه دست یابد و حالا این تیم تهاجمی با ستارگان نامدار خود، فتح لیگ قهرمانان اروپا را هدف قرار داده تا بتواند فصلی رویایی را در تاریخ خود رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، پاری سن ژرمن کار آسانی ندارد.
با وجود انجام دو بازی پرفشار در جام حذفی و لیگ کاپ فرانسه پس از چهار ماه تعطیلی، پاری سن ژرمن نسبت به آتالانتا از آمادگی کم تری برخوردار است و قهرمان فرانسه صد درصد در شرایط مسابقه نیست. احتمال غیبت وراتی، ام باپه و غیبت قطعی دی ماریا باعث می شود دست توماس توخل کمی بسته باشد اما با این حال پاری سن ژرمن برابر تیم کم تجربه آتالانتا، مدعی برد است و تیم پاریسی رویای قهرمانی در اروپا را دنبال می کنند.
آتالانتا نیز با ارائه نمایش های هماهنگ و تهاجمی، دل هواداران فوتبال را به دست آورده اما رویارویی با تیم باتجربه پاری سن ژرمن در اولین حضور آن ها در لیگ قهرمانان اروپا آسان نیست. غیبت یوزیپ ایلیچیچ، بهترین بازیکن آتالانتا در لیگ قهرمانان و نبود پیرلوئیجی گولینی، دروازه بان اصلی آتالانتا برابر پاری سن ژرمن می تواند کار جانپیرو گاسپرینی برای این مسابقه را سخت کند.
با این حال بازیکنان آتالانتا به قدری با یکدیگر هماهنگ هستند که آن ها متکی به شخص و حتی سرمربی نیستند؛ این چیزی است که خود گاسپرینی نیز اذعان کرده است. آتالانتا در تلاش است با کنار زدن تیم باتجربه پاری سن ژرمن تاریخ سازی کند و به نیمه نهایی برسد اما کار آن ها فوق العاده مشکل است.
دو تیم پاری سن ژرمن و آتالانتا تاکنون برابر یکدیگر قرار نگرفته اند و این اولین مسابقه میان این دو تیم است. پاری سن ژرمن در پنج بازی اخیرش چهار برد و یک تساوی کسب کرده است. در فصل 20-2019 پاری سن ژرمن قهرمان لیگ یک فرانسه، جام حذفی فرانسه و لیگ کاپ فرانسه شد. آتالانتا در پنج بازی اخیرش دو برد، دو تساوی و یک باخت به دست آورده است. در فصل 20-2019 آتالانتا به رده سوم سری آ رسید.
توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر آتالانتا به صحبت پرداخت و ابتدا در خصوص رویارویی با این تیم صحبت کرد. از نظر توخل، بازی برابر آتالانتا سخت است: بازی برابر آتالانتا دشوار است. چالش بزرگی در پیش داریم. بازی ما و آتالانتا تاکتیکی و در عین حال وابسته به ذهنیت خواهد بود. آتالانتا سبکی کاملا خاص دارد. آن ها با هفت بازیکن در زمین حریف حمله می کنند و بازی برابر آن ها سخت است. آتالانتا گل های زیادی می زند و آن ها تیمی فوق العاده هستند. برای شکست آتالانتا باید نمایش خوبی ارائه دهیم.  در تمرینات اخیرمان، در زمینه روحیه تیمی و تمرکز، مثبت نشان دادیم. ما برای پیروزی خواهیم جنگید.
توخل ادامه داد: پس از شکست برابر دورتموند در دور رفت یک هشتم نهایی، تیم پیشرفت کرد. روحیه فوق العاده رقابتی میان بازیکنان و کادرفنی ایجاد شد و توانستیم در دور برگشت، ورق را برگردانیم. واقعا کار سختی بود چون بازیکنان مصدومی داشتیم و استادیوم خالی بود اما موفق شدیم. آن پیروزی به ما اعتماد به نفس زیادی داد و گام مهمی رو به جلو بود.  
سرمربی پاری سن ژرمن درباره وضعیت نیمار گفت: به نظر من همیشه فشارهای زیادی روی نیمار وجود دارد و نمی توانید میزان فشار روی او را تصور کنید. با این حال او از فشارها استقبال می کند و به بازی در شرایط پرفشار عادت دارد. او و کیلیان ام باپه با یکدیگر کاملا هماهنگ هستند. نیمار عاشق بازی های بزرگ و تعیین کننده مثل بازی پیش روی ما است. نیمار بازیکنی است که در بازی های بزرگ می توانید به او اعتماد کنید. قطعا می دانم که نیمار می تواند نمایش فوق العاده ای در بازی برابر آتالانتا ارائه دهد و ذهنیت آن را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آتالانتا شاگردان توخل بازی برابر آتالانتا لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین