Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@04:35:48 GMT

«یقه سفیدها» در انتظار دریافت پروانه ساخت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۹۰۱۶

«یقه سفیدها» در انتظار دریافت پروانه ساخت

ایران اکونومیست-شهرام مسلخی قصد دارد فیلم سینمایی «یقه سفیدها» را با نگاهی منتقدانه بسازد.

شهرام مسلخی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: منتظر دریافت پروانه ساخت فیلمنامه‌ای با نام «یقه سفیدها» هستم و از آنجا که شرایط تولید این فیلم تقریباً آماده است، بلافاصله پس از دریافت پروانه ساخت، مراحل تولید را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برخی جزئیات این فیلم بیان کرد: نویسندگی فیلمنامه برعهده فرزاد گودرزی است و بازنویسی آن را مهدی علی میرزایی انجام داده است. تهیه‌کنندگی و کارگردانی را خودم پیش می‌برم. سرمایه گذاران هم رضا درودی و فرهاد گودرزی هستند.

این کارگردان درباره موضوع «یقه سفیدها» اظهار کرد: همانطور که از نام این فیلم پیداست، به یکسری نقد‌های اجتماعی در فضای طنز می‌پردازد.

مسلخی در پایان در خصوص اکران سینما‌یی یا آنلاین «پدران» عنوان کرد: تمایلی به اکران آنلاین نداریم؛ چون با توجه به شرایط قاچاق فیلم‌ نوعی خودزنی است. به شخصه امیدوارم تا پایان سال مشکلات برطرف شود تا دوباره بتوانیم در کنار هم در سالن سینما «پدران» را ببینیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یقه سفیدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر جرم‌انگاری ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: افراد در شکل تخلف و بدون مجوز ساخت‌وساز یا خلاف مجوز صادر شده، مبادرت به ساخت‌وساز می‌کنند، در این راستا لازم است تمام موارد ساخت‌وساز غیرمجاز، عملیات ساختمانی بدون اخذ پروانه یا برخلاف مفاد پروانه انجام شود تا روزبه روز شاهد افزایش اقدامات خلاف قانون نباشیم.

وی افزود: ضرورت چنین اقدامی در کنار سایر اقدامات غیرکیفری با توجه به مضرات و خطرات سنگین ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتکاب تخلفات و سایر جرایم نیز تأثیر بسزایی دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن تهدیدی برای سرمایه شهروندان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

ایزدیار اضافه کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز جرم کیفری محسوب می‌شود، زیرا تهدید آشکاری برای محیط شهری و سلامت جامعه است.

کد خبر 748214

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم