Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: مدرس خیابانی با فشارهای رئیس دفتر رئیس‌جمهور و جهانگیری قائم مقام وزارت بازرگانی شد و آنان در همه این مدت اصرار به تفکیک وزارت صمت داشتند.

وی ادامه داد: مدرس و همکارانش ادعا می‌کنند که ما قطعه برای ساخت خودرو نداریم؛ سوال ما این است که شما چه کاره بودید و چرا می‌گوئید که قطعه نداریم؟ آیا نمی‌بینید که کفِ پارکینگ‌ها پر از خودرو شده و عده‌ای در حال احتکار قطعات خودرو هستند؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جای تأسف دارد که قیمت میلگرد از ۳,۸۰۰ تومان به ۱۲ هزار تومان افزایش یافته؛ سوال ما آن است که علت گرانی ورق، میلگرد و فولاد چیست و این گرانی‌ها چه ارتباطی به ارز دارد؟

عنابستانی افزود: از یک سو، قیمت لوازم خانگی در این سه ماه حداقل ۴۰ درصد افزایش یافته و از سوی دیگر، قیمت کالاهای اساسی به ویژه لبنیات و حبوبات بسیار گران شده است؛ باید به فکر مردم باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آقای مدرس خیابانی! شما یکی از بازداشتی‌های فتنه را در رأس یکی از شرکت‌های بزرگ بازرگانی گذاشتید و بسیاری از مسائل و مصالح کشور را در نظر نگرفتید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس‌جمهور سه ماه مجلس را معطل کرد و در دقایق آخر وزیر پیشنهادی صمت را به مجلس معرفی کرد تا نمایندگان را تحت فشار قرار دهد اما ما امروز به وی ثابت می‌کنیم که تحت فشار قرار نمی‌گیریم و رئیس‌جمهور موظف است که سرپرست بعدی وزارت صمت را معرفی کند. همچنین رئیس‌جمهور باید بداند که مجلس انقلابی در دفاع از مردم رأی می‌دهد و به تهدیدات و تطمیع‌ها هیچ‌گونه توجهی ندارد.

عنابستانی خاطرنشان کرد: گویا وزارت صمت برای رئیس‌جمهو ر مهم نیست. سوال ما این است که رئیس‌جمهور چه کاری مهمتر از تعیین تکلیف وزارت صمت داشت که امروز در مجلس حضور نیافته است؟

وی بیان کرد: حتماً برای آقای روحانی مهم نبوده که مدرس خیابانی رأی بیاورد یا رأی نیاورد. بر این اساس لازم است که نمایندگان به مدرس‌خیابانی رأی ندهند تا دفعه بعد رئیس‌جمهور در مجلس حضور یابد و از وزیر پیشنهادی خود دفاع کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: عملکرد مدرس خیابانی در این ۱۵ ماه واقعاً اسفناک بوده و ما نسبت به مردم مسئول هستیم. باید وزیری در وزارت صمت فعالیت که بتواند این شرایط سخت را مدیریت کند اما مدرس خیابانی در این دوران به تولید داخلی به شدت لطمه زده و صادرات هم کاهش بسیار زیادی یافته است.

کد خبر 4996622 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حسن روحانی حسین مدرس خیابانی مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی ایالات متحده آمریکا انفجار بیروت هیئت دولت محمد باقر قالیباف لبنان علی ربیعی اسحاق جهانگیری مجلس حسن روحانی ویروس کرونا شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی مدرس خیابانی رئیس جمهور وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است