Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

سویا به پست شیاطین سرخ خورد

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در کشور آلمان به پایان رسید که در آن‌ها سویا توانست ولورهمپتون را از پیش رو بردارد و به نیمه‌نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال سویا در دقیقه ۸۳ با گل اوکامپوس بر ولورهمپتون انگلیس پیروز شد. با این نتیجه سویا که سه بار قهرمان لیگ اروپا شده است، در مرحله نیمه نهایی حریف منچستریونایتد شد. این بازی ۲۶ مرداد از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در شهر کلن برگزار می‌شود.

مسی در شهر میلان خانه خرید؛ خبری در راه است؟

بنابر خبر شبکه اسپورت‌مدیاست مسی پس از صاحبخانه شدن پدرش در میلان، راه او را در پیش گرفته و در این شهر خانه خریده است.

این موضوع بار دیگر گمانه‌زنی‌ها درباره تلاش اینتر برای خرید ستاره ۳۳ ساله بارسلونا را به همراه خواهد داشت. هر چند انتظار می‌رود که تصمیم مسی از این اقدام همچون پدرش به منظور سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی باشد که دولت ایتالیا برای موارد خاص در نظر گرفته است.

چلسی هافبکش را به میلان می فروشد

باشگاه چلسی تمایل دارد تیمو باکایوکو هافبک فرانسوی‌اش را راهی باشگاه میلان کند.

نشریه «سان» خبر داد، دوران حضور تیموئی باکایوکو در چلسی ناموفق بوده و او در فصلی که گذشت به صورت قرضی در تیم سابقش موناکو توپ زد. با بازگشت به لندن، باشگاه چلسی روی باکایوکو مبلغ ۲۰ میلیون پوند گذاشته و تصمیم دارد او را به میلان بفروشد. باکایوکو در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به صورت قرضی در میلان توپ زده بود.

عقاب ها با سیلوا بستند؟

فابریتسیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی در خبری مدعی شد که داوید سیلوا در آستانه انعقاد قرارداد به عنوان بازیکن آزاد با لاتزیو است.

گفته می‌شود قرارداد کاپیتان سیتی با باشگاه لاتزیو ۳ ساله با دستمزد ۳,۵ میلیون یورو در سال بعلاوه بند پاداش‌های در نظر گرفته شده است.

لیست خروج بلند زیدان

زین‌الدین زیدان قصد دارد در لیست رئال‌مادرید خانه‌تکانی کند و به چند بازیکن اعلام کرده می‌توانند تیم را ترک کنند.

نشریه «آس» مدعی شد، ۹ بازیکن از جمله گرت بیل، خامس رودریگس، لوکاس واسکس، ایسکو، مارسلو، براهیم دیاس، ماریانو دیاس و ناچو اعلام کرده مشکلی با جدایی‌شان ندارد.

راه حل جدید یووه برای جذب مهاجم آرسنال

یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی یوونتوس در تابستان امسال به خدمت گرفتن الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال است و طبق ادعای نشریه انگلیسی مترو، با توجه به تلاش فراوان توپچی ها برای تمدید قرارداد با پیر آمریک اوبامیانگ، به نظر می رسد میکل آرتتا نیز مشکلی با جدایی او نخواهد داشت.

آندره پیرلو، سرمربی جدید یوونتوس تمایلی به حفظ گونزالو هیگواین ندارد و نام الکساندر لاکازت در فهرست خرید او قرار گرفته است. اما آرسنال حاضر است این مهاجم باتجربه را با پیشنهاد مقداری پول نقد به اضافه انتقال یکی از بین دو بازیکن تحت قرارداد بیانکونری یعنی داگلاس کاستا یا کریستیین رومرو به این تیم بفروشد.

چراغ سبز رسمی بایرن برای فروش ستاره اسپانیایی

در ماه جولای بود که کارل هاینس رومنیگه تایید کرد که تیاگو آلکانترا پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را رد کرده است. همچنین سرمربی موفق باواریایی ها یعنی هانسی فالک نیز پیش از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در این باره گفته بود: " اگر او بخواهد به چالش خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد، من قطعاً این موضوع را درک خواهم کرد."

حالا اما کارل هاینس رومنیگه به شکل رسمی برای فروش این ستاره اسپانیایی چراغ سبز نشان داده و می‌گوید: " در مورد تیاگو، مشخص است که او به ما اعلام کرده که قصد دارد یک چالش جدید را تجربه کند. اگر باشگاهی به این انتقال ابراز تمایل نشان دهد و بخواهد هزینه جذب این بازیکن را به شکل عادلانه پرداخت کند، قطعاً ما به آن فکر خواهیم کرد."

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان سویا ولورهمپتون چلسی تیمو باکایوکو داوید سیلوا لاتزیو رئال مادرید زین الدین زیدان آرسنال یوونتوس بایرن مونیخ تیاگو آلکانترا لیونل مسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا سویا ولورهمپتون چلسی تیمو باکایوکو داوید سیلوا لاتزیو رئال مادرید زین الدین زیدان آرسنال یوونتوس بایرن مونیخ تیاگو آلکانترا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)

گل دوم بن وایت به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (2.7MB)

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)