Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: یکی از اولویت‌های دانشگاه در بُعد فرهنگی، راه‌اندازی یک گروه اندیشه‌ورز با محور استادن و نخبگان گروه معارف و سایر افراد متخصص در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کهنوج، عبدالله یزدی در دیدار با حجـت‌الاسلام افشارمنش امام‌جمعه کهنوج اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه به اجرای برنامه‌های فرهنگی مطابق با ارزش‌های ناب اسلامی است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از رهنمودهای حکیمانه و عالمانه امام جمعه و متولیان امر، در اجرای صحیح آن گام‌های مثبتی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ضرورت حفظ ارزش‌های اسلامی، یکی از اولویت‌های ما در دانشگاه در بُعد فرهنگی، راه‌اندازی یک گروه اندیشه‌ورز با محور استادن و نخبگان گروه معارف و سایر افراد متخصص در این زمینه است تا با بررسی و اولویت‌بندی موضوعات مهم فرهنگی، محورهای مورد نیاز روز جامعه را در قالب همایش، سمینار و کرسی‌های نظریه‌پردازی به دانشجویان آموزش دهیم تا در نتیجه این موضوع بتوانیم تفکر انقلابی را به‌صورت هدفمند در ذهن و اندیشه دانشجویان قرار دهیم.

عضو هیئت علمی واحد کهنوج ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه، موضوع امام‌شناختی و آشنایی با سیره و سنت ائمه اطهار به‌ویژه امام عصر حضرت مهدی(عج) است که ان‌شاءالله در قالب سخنرانی‌های تخصصی با محور این موضوعات به شناخت بهتر برکات زندگی امامان معصوم پی خواهیم برد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با اشاره به وضعیت علمی و آموزشی دانشگاه بیان کرد: با استفاده از توان علمی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه در برنامه‌های فناوری به ایجاد تفکر پژوهش‌محور در دانشجویان خواهیم پرداخت و تفکر دانشجویان را از مدرک‌گرایی به سوی مهارت‌محور و پژوهش‌محور سوق خواهیم داد تا در آینده بتوانند در راه رشد و ترقی منطقه و کشور مفید باشند.

توجه هرچه بیشتر به دانشجویان جوان

امام جمعه کهنوج نیز در این دیدار با تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج عنوان کرد: در موقعیت حساس فعلی کشور و با توجه به نیاز قشر جوان و نخبگان دانشجویی در حوزه‌های مختلف در راستای پیشرفت کشور باید هرچه بیشتر به دانشجویان جوان توجه داشت.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ادامه داد: باید با حمایت و میدان‌دادن به دانشجویان نخبه، دانشجویان بسیجی و سایر تشکل‌های دانشجویی، آنان را در انجام رویدادهای مهم ملی و مذهبی تشویق کرد تا با انجام چنین برنامه‌هایی و با تجاربی که در دانشگاه کسب می‌کنند در آینده به‌عنوان مدیران لایق در دستگاه‌های اجرایی و پژوهشگران نخبه درصدد حل مشکلات جامعه برآیند.

وی یادآور شد: امید است دانشگاه با ارتقای سطح علمی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تحقیقات متمرکز نخبه‌ها در منطقه درباره مسائل کشاورزی و سایر ظرفیت‌ها با ارتقای سطح دانش افراد به توسعه اقتصادی شهرستان کمک کند.

انتهای پیام/4103/4062/

دیدار عبدالله یزدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با حجـت‌الاسلام افشارمنش امام‌جمعه کهنوج دیدار عبدالله یزدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با حجـت‌الاسلام افشارمنش امام‌جمعه کهنوج دیدار عبدالله یزدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با حجـت‌الاسلام افشارمنش امام‌جمعه کهنوج دیدار عبدالله یزدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با حجـت‌الاسلام افشارمنش امام‌جمعه کهنوج دیدار عبدالله یزدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با حجـت‌الاسلام افشارمنش امام‌جمعه کهنوج دیدار عبدالله یزدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با حجـت‌الاسلام افشارمنش امام‌جمعه کهنوج

منبع: آنا

کلیدواژه: گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج امام جمعه کهنوج ارزش های اسلامی عبدالله یزدی گروه اندیشه ورز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج اولویت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  دکتر "علی سروری‌مجد" دیروز در جلسه تقریب و در نشست و دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک هفته معلم به معلمان و زحمت کشان عرصه علم و دانش و دانایی اظهار داشت: در حال حاضر  ۳۵ دفتر تقریب مذاهب اسلامی در استان‌های تقریبی به همت حجت الاسلام علم الهدی تشکیل شده است، که در همین راستا نشستی در مشهد با حضور ۱۵۰ عالم اهل سنت از سراسر جهان در حرم رضوی برگزار شده بود.

وی تأکید کرد:  در ۳۵ دفتر تقریبی که در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور تشکیل شده است اساتید باید ابعاد مختلف تقریب را بیان کنند تا ثمراتی داشته باشد.

سروری‌مجد با اشاره به اینکه در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کشور یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانشجو با ۵۰ هزار نفر هیئت علمی تمام وقت و وابسته فعالیت دارند، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷۶ واحد و مرکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور وجود دارد و حدود ۸۰۰ مدرسه سما با حدود ۱۵۰ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند و یعنی یک‌ خانواده بسیار بزرگ که در اقصی نقاط کشور الحمدلله حضوری فعال داریم.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان کرد: امروز خوشبختانه موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی در همه زمینه های آموزشی، پژوهشی و توسعه رو به رشد بوده و انشالله با تلاش و کوشش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهد توسعه و شکوفایی این مجموعه در استان کردستان باشیم.

سروری‌مجد اضافه کرد: ما به هر استانی که سفر می کنیم مخصوصا استانهای تقریبی گزارش کاری از دفتر تقریبی ارائه خواهیم داد و کاری که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه غیر دولتی و غیر خصوصی این است که نخبگان  منطقه را در خصوص تقریب مذاهب اسلامی جمع کند تا گفتگو کنند و در مقابل دشمن نابکار که به هیچ وجه وحدت امت اسلامی را بر نمی تابد خودشان را مجهز کنند.

وی اضافه کرد: مسئله غزه نشان داد که امت اسلامی با هر مذهب و گرایش و عقیده ای در این مسئله اتفاق نظر دارند و پای مردم مظلوم و بی دفاع غزه ایستاده اند و حمایت تام و کامل را دارند همین مسئله امروز نه تنها در بین مذاهب اسلامی بلکه در میان سایر ادیان خودش را نشان داد و اتفاقاتی که این روزها در دانشگاه‌هاي آمریکا نشان داده می شود حاکی این است که ما به وحدت ادیان الهی نیازمندیم نه تنها مذاهب اسلامی و همین تفکر وحدت ادیان الهی انشالله بتواند دشمنان نابکار صهیونیسم بین الملل را به نابودی بکشاند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود