Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:53:07 GMT

۱۵۷ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در چهارباغ آزاد سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۱۵۴

۱۵۷ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در چهارباغ آزاد سازی شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از آزادسازی بیش از ۱۵۷ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، شاپور صفری  از عزم جدی برای ادامه برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این حوزه قضایی خبرداد و اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های شورای تحول قضایی استان و مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی زراعی، صبح امروز بیش از 157  هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمده اراضی آزادسازی شده را چاردیواری و 20 ویلای غیرمجاز برشمرد و افزود: عملیات صبح امروز  در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون مقابله با تغییر کاربری‌ها و عمدتا در منطقه سنقر آباد انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ  با اشاره به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی چهارباغ که منجر به ترغیب افراد غیربومی برای خرید ملک در این شهر می‌شود، بیان‌کرد: کلیه کسانی که قصد دارند در این محدوده باغ یا ویلا خریداری کنند حتما از جهاد کشاورزی در خصوص قرارگیری ملک مدنظر در محدوده تغییر کاربری‌ها استعلام کنند تا دچار ضرر و زیان ناشی از سوء استفاده برخی سودجویان نشوند.

رادیو| رفع تصرف 13 هکتار از اراضی ملی در بندرعباسبرخورد قانونی با مرتع‌خواری در البرز؛ اراضی ملی رفع تصرف می‌شودحکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده صادر شد

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT8 بیشتر بخوانید... کهگیلویه و بویراحمد| ۲۸۰ هکتار از اراضی منابع ملی رفع تصرف شد کوه‌خواری در قشم‌ / ۳۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم رفع تصرف شد بیش از ۸ هزار متر از اراضی ملی در ساوجبلاغ رفع تصرف شد+عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کهگیلویه و بویراحمد| ۲۸۰ هکتار از اراضی منابع ملی رفع تصرف شد کوه‌خواری در قشم‌ / ۳۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم رفع تصرف شد بیش از ۸ هزار متر از اراضی ملی در ساوجبلاغ رفع تصرف شد+عکس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۳ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۶ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند ۷ افزایش هزینه‌های تولید باغداران قیمت میوه را گران کرد ۸ تلاش مجلس برای توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار / گرانی ‌فشار بسیار مضاعفی ‌به مردم وارد می‌کند مهمترین اخبار استانها افشاگری عضو کمیسیون صنایع از تخلف تولیدکنندگان فولاد / فروش ۵۰۰ دلاری شمش فولاد ‌‌به صنایع ایرانی / به خارج ۳۸۰ دلار صادر می‌شود گزارش| مادوان در برزخ شهر و روستا؛ شهری که از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها محروم است استان بوشهر در شرایط هشدار کرونایی / عزاداری سنتی بوشهری‌ها‌ با شرایط ویژه برگزار می‌شود + فیلم انتقاد عضو کمیسیون صنایع از شیوه واگذاری معادن / در واگذاری معادن ‌"اهلیت و تخصص" ‌برای آقایان مهم نیست‌ مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی عمران خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیات‌های ایران برگزار کنند عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب الله امروز حزب الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هکتار از اراضی تغییر کاربری اراضی ملی رفع تصرف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از سه هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمینهای کشاورزی استان سال گذشته شناسایی شد که بیشترین میزان در ارومیه با بیش از دو هزار و ۴۰۰ مورد بود.

سرهنگ بهرام تقی زاده افزود: استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی در دریافت گزارشها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگیهای بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

سرهنگ تقی زاده اظهارکرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه‌روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی است.

وی گفت: سالانه در فروردین‌ماه بیش از صدها مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در استان شناسایی و در مرحله ابتدایی و پی‌کنی، دستور توقف عملیات صادر می‌شود.

سرهنگ تقی زاده، با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در استان به صورت شبانه‌روزی است، افزود: در فروردین امسال ۲۱۲ فقره اخطاریه در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان صادر و عملیات اجرایی آنها متوقف شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت ۱۵ فقره احکام در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ و سه مورد حکم قطعی قضایی تخریب مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی در سطح استان اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان