Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:44:17 GMT

۲۱ واحد غیرمجاز در حریم جاده‌های بخش قلعه نو تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۳۱۷

۲۱ واحد غیرمجاز در حریم جاده‌های بخش قلعه نو تخریب شد

علیرضا صادقی روز سه شنبه در چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نظارت برایمنی راه‌ها و فراهم کردن آرامش خاطر مسافران جاده‌ای در اولویت بخشداری کهریزک است، افزود: تمامی این واحدهای به صورت غیرمجاز در حریم جاده ری ـ ورامین احداث و فعالیت می کردند.

وی اظهار داشت: حفاظت از حریم و نوار قانونی جاده های و راه های مواصلاتی شهری و روستایی یکی از اولویت های اصلی بخشداری قلعه نو است و تمامی مدیران دستگاههای مربوطه، باید در این زمینه دقت نظر کافی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشداری قلعه نو با اشاره به اینکه در تخریت این ۲۱ مورد واحد غیرمجاز عوامل بخشداری، نمایندگان اداره راه و شهرسازی و نیروی انتظامی حضور داشتند، تاکید کرد: متخلفانی که اقدام به احداث بنا در حاشیه جاده های بین شهری و روستایی می کنند باید بدانند که بخشداری قلعه نو با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز به شدت برخورد می کند.

صادقی در پایان یادآور شد: متقاضیان قبل از هر گونه ساخت و ساز در حاشیه راه های اصلی، فرعی و روستایی جهت اخذ مجوز قانونی به ادارات مربوطه مراجعه نمایند و در صورت امکان و صدور مجوز اقدام به ساخت بنا کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان ری اداره کل راهداری استان تهران تخریب محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری اداره کل راهداری استان تهران تخریب محیط زیست شهرستان ری اداره کل راهداری استان تهران تخریب محیط زیست قلعه نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)

ساختمان یک موسسه آموزشی در اوکراین معروف به «قلعه هری پاتر» در حمله موشکی روسیه ویران شد.

به گزارش ایسنا، ساختمانی که آکادمی حقوق خصوصی اودسا در آن قرار دارد به «قلعه هری پاتر» مشهور است و تصاویری که خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، نشان می‌دهند سقف این ساختمان زیبا در نزدیکی ساحل تخریب شده است.

مقامات اوکراینی حمله مسکو به این بنای تاریخی در اودسا را جنایت جنگی خواندند و اعلام کردند در جریان این حمله دست‌کم چهار نفر کشته شدند.

این قلعه ساحلی که به سبک گوتیک ساخته شده، دارای باغ‌های زیبا، ساحل خصوصی و زمین تنیس در کنار آب است. این بنای برجسته به دلیل شباهت‌های معماری‌اش به هاگوارتز، قلعه و خانه مدرسه جادوگری که در فیلم‌های «هری پاتر» به تصویر کشیده شده بود، این نام مستعار را به دست آورده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد