Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان‌الله خدمتگزار روز چهارشنبه در ستاد کرونای شهرستان خوشاب در این خصوص افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت اجتماعات و برگزاری هر گونه مراسم وضعیت این شهرستان را به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید قرار داده است.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تجمعات در خوشاب تعطیل شد و محدودیت رفت و آمد مسافران از مرزهای ورودی شهرستان‌های نیشابور، سبزوار و اسفراین اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خوشاب گفت: از عوامل دیگر موفقیت شهرستان خوشاب در مقابله با ویروس کرونا انسجام بین بخشی است چنانکه همه دستگاهها پای کار آمدند و در این راستا از ظرفیت روحانیون، هیات‌های مذهبی و فضای مجازی نیز استفاده شد.
خدمتگزار افزود: علاوه بر بازدیدهای پیاپی سطح شهر در مناطق روستایی نیز کمیته‌هایی با مشارکت شوراها، دهیاری‌ها، بسیج، روحانیون و خانه‌های بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد.
وی ادامه داد: در کنار تلاش دستگاه‌های اجرایی و مرکز بهداشت و درمان خیران و نهادهای حمایتی در ماه‌های گذشته افزون بر چهار میلیارد ریال به منظور پیشگیری از شیوع کرونا کمک کرده‌اند.  

وضعیت ابتلا به کرونا در استان خراسان رضوی طی‌ هفته‌های اخیر تا حدی پیش رفته است که هم اکنون فقط شهرستان خوشاب در این استان ۶ و نیم میلیون نفری، وضعیت سفید دارد و ۳۱ شهرستان دیگر آن در شرایط قرمز، نارنجی و زرد به سر می‌برند.

سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوشاب بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوشاب بهداشت و سلامت ویروس کرونا خوشاب بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تریلی در محور خوشاب -دوغایی

دریافت 10 MB کد خبر 6096684

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • واژگونی تریلی در محور خوشاب -دوغایی