Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:33:12 GMT

اصرار عراق به تعویق انتخابی جام جهانی فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۹۴۹

اصرار عراق به تعویق انتخابی جام جهانی فوتبال

فدراسیون فوتبال عراق هم خواستار تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سال 2021 شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته در رسانه های عربی گمانه زنی های زیادی درباره سرنوشت ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا مطرح شد.


فدراسیون کویت هفته گذشته به عنوان اولین آسیایی به دلیل شیوع ادامه دار کرونا خواستار تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سال آینده(2021) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به کنفدراسیون فوتبال آسیا 2 پیشنهاد داد.


پیشنهاد اول فیفا تعویق دوباره مسابقات به زمانی دیگر است؛ چون شرایط کرونا طوری است که تیم ها به دلیل محدودیت های سفری نمی توانند به کشورهای میزبان سفر کنند و همه کشورهای شرایط لازم در ایام را برای میزبانی ندارند.


دومین پیشنهاد فیفا به کنفدراسیون این است که انتخابی جام جهانی هم مثل ادامه لیگ قهرمانان آسیا 2020 به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور بی طرف برگزار شود.


اما امروز فدراسیون فوتبال عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 هم رسما خواستار تعویق مسابقات جام جهانی و برگزاری بازی ها در سال 2021 شد.


ایاد بنیان، سرپرست موقت فدراسیون عراق در این زمینه گفت: « بحران کرونا در شرایط کنونی تمام فعالیت های ورزشی عراق را تعطیل کرده و همچنان این بحران وجود دارد. تعداد مبتلایان به کرونا روز به روز در حال افزایش است به همین خاطر خواستار تعویق مسابقات انتخابی شدیم تا در سال 2021 برگزار شود.»


 گفتنی است طبق آخرین اخبار واصله گویا کنفدراسیون فوتبال اسیا ساعاتی پیش طی بیانیه ای با  این درخواست موافقت  کرده است.

 

تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عراق عراق خواستار تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی مسابقات انتخابی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد