Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:40:50 GMT

برتری بایدن بر ترامپ در یک نظرسنجی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۰۳۲

برتری بایدن بر ترامپ در یک نظرسنجی

به گزارش جماران، پایگاه هیل نوشت: یک نظرسنجی جدید انجام شده از سوی Monmouth University نشان داد، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری مفروض حزب دموکرات ۵۱ درصد آرا را به خود اختصاص می‌دهد در حالی که دونالد ترامپ ۴۱ درصد آرا را کسب می‌کند. چهار درصد رای دهندگان نیز تصمیم قطعی نگرفته بودند و دو درصد نیز از جو جورجنسن، نامزد حزب لیبرتارین حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک درصد از هووی هاوکینز، نامزد حزب سبز و یک درصد نیز از نامزدهای دیگر حمایت کردند.

رقابت در این نظرسنجی فشرده‌تر از رقابت در نظرسنجی انجام شده در اواخر ژوئن بود که در آن بایدن ۵۲ درصد و ترامپ ۳۹ درصد رای کسب کرد اما این رشد سه درصدی آرای ترامپ در نظرسنجی جدید در حاشیه خطای نظرسنجی واقع شده است. معاون رئیس جمهور سابق آمریکا از ماه مه تا کنون در نظرسنجی‌ها به میزان ۹ درصد یا بیشتر پیشتاز بوده است.

نظرسنجی Monmouth دریافت که ۳۹ درصد از حامیان بایدن می‌گویند مطمئنا به او رای خواهند داد در حالی که ۳۵ درصد حامیان ترامپ چنین عقیده‌ای داشتند. نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند هیچ شانسی برای آنکه آنها به ترامپ رای بدهند وجود ندارد اما ۴۰ درصد همین حرف را درباره بایدن زدند.

۴۲ درصد رای دهندگان دیدگاه مثبتی درباره بایدن داشتند در حالی که ۴۷ درصد دیدگاهی منفی به او داشتند. این میزان در نظرسنجی اواخر ژوئن برای بایدن ۴۴ به ۴۴ بود.

۴۰ درصد رای دهندگان نیز دیدگاهی مثبت درباره ترامپ داشتند در حالی که ۵۴ درصد دیدگاهی منفی درباره او داشتند.

تنها ۲۰ درصد رای دهندگان نظری منفی درباره هر دو کاندیدا داشتند. بایدن در میان این گروه برتری بزرگی داشته و ۵۵ درصد از این نامزد دموکرات حمایت کردند و ۱۷ درصد هم از ترامپ حمایت کردند.

این نظرسنجی با پرسش از ۷۸۵ رای دهنده ثبت نام شده در فاصله ۶ تا ۱۰ اوت برگزار شده و حاشیه خطای ۳.۵ درصدی دارد.

 

اخبار مرتبط رئیس‌جمهوری که نخبگان کشورش را خجالت‌زده کرد اتهام‌زنی وزیر خارجه آمریکا علیه ایران درباره دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری ترامپ یک توئیت نژادپرستانه را حذف کرد قهرمانپور: ترامپ و بایدن از اعتراضات آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری بهره‌برداری می‌کنند ترامپ خطاب به ایران: الآن مذاکره نکنید بعد از پیروزی من در انتخابات هزینه بیشتری خواهید پرداخت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات آمریکا ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی درصد رای دهندگان حمایت کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت

 عصر ایران - دی سال گذشته، با وعده افزایش سرعت اینترنت، قیمت آن را 34 درصد افزایش دادند. منصفانه از تجربه خودتان درباره وضعیت سرعت اینترنت در این مدت بگویید. 
این عنوان نظرسنجی جدید عصر ایران است که اگر می خواهید در آن شرکت کنید، اینجا را کلیک کنید.


کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند