Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:59:58 GMT

صدور ماهیانه ۲.۵ میلیون کارت ملی هوشمند در صورت تامین بدنه کارت خام

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۲۰۴

صدور ماهیانه ۲.۵ میلیون کارت ملی هوشمند در صورت تامین بدنه کارت خام

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان ثبت احوال از برگزاری جلسه آینده وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با رئیس جمهور خبر داد و گفت: چنانچه بدنه کارت خام در اختیار سازمان ثبت احوال قرار گیرد، ماهیانه بالغ بر ۲ میلیون و ۵۰۰ کارت هوشمند از سوی سازمان ثبت احوال صادر می‌شود. - اخبار اجتماعی -

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه آینده وزیر کشور و  رئیس سازمان ثبت احوال با حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور اظهار کرد: با توجه به مکاتبات صورت گرفته، قرار است هفته آینده جلسه‌ای با محوریت تأمین بدنه کارت ملی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این جلسه قرار است گزارشی از مسئولان سازمان ثبت احوال در رابطه با فرآیند صدور کارت ملی در ماه‌های گذشته ارائه شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال ادامه داد: در این جلسه امیدواریم با عنایت ریاست جمهور تمهیداتی برای بدنه کارت ملی و همراهی بیشتر چاپخانه دولتی فراهم شود و بتوانیم تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، کارت ملی تمامی متقاضیان صادر شود.

ابوترابی اضافه کرد: تقریبا 62 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت کشور، واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون 57 میلیون و 989 هزار و 415 نفر از هموطنان از طریق ایستگاه‌های متفاوت مراحل تکمیل ثبت‌نام کارت ملی هوشمند را انجام داده‌اند و یک جمعیتی کمتر از 5 میلیون نفر، هنوز مراحل تکمیل ثبت‌نام را انجام نداده‌اند که به طور میانگین ماهانه بین 300 تا 400 هزار نفر حسب نیاز به کارت هوشمند یا رسید کارت هوشمند به واحدهای اجرایی مراجعه می‌کنند.

وی گفت: از این جمعیت بیش از 57 میلیونی، برای 47 میلیون و 649 هزار و 563 نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است  و در چاپخانه دولتی تا امروز نزدیک به 3 میلیون کارت صادر کردند و به شرکت تراشه‌گذار واگذار کردند که این شرکت هم تا دیروز یک میلیون و 219 هزار و 812 کارت تولید داخل را به ما ارائه دادند که کارتها را صادر کردیم.

ابوترابی  ادامه داد: حدال 10 تا 15 میلیون کارت خام برای صدور کارت ملی هوشمند نیاز است و  چنانچه بدنه کارت خام در اختیار سازمان ثبت احوال قرار گیرد، ماهیانه بالغ بر 2 میلیون و 500 کارت هوشمند از سوی سازمان ثبت احوال صادر می‌شود.

وی گفت: در صورت تأمین بدنه کارت هوشمند در یک بازه زمانی مشخص تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری، تمام کارتهای ملی صادر می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

صرفاً 200 تا 300 کارت ملی هوشمند در هر هفته صادر می‌شود!محدودیت صدور کارت هوشمند ملی به دلیل عدم تولید کارت خام در چاپخانه دولتی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ثبت احوال کشور بیشتر بخوانید... صرفاً ۲۰۰ تا ۳۰۰ کارت ملی هوشمند در هر هفته صادر می‌شود! محدودیت صدور کارت هوشمند ملی به دلیل عدم تولید کارت خام در چاپخانه دولتی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صرفاً ۲۰۰ تا ۳۰۰ کارت ملی هوشمند در هر هفته صادر می‌شود! محدودیت صدور کارت هوشمند ملی به دلیل عدم تولید کارت خام در چاپخانه دولتی واژه های کاربردی مرتبط سازمان ثبت احوال کشور پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران ۲ تعویق تاریخ برگزاری کنکور منتفی شد ۳ بازی با روان کنکوری‌ها در شب امتحان ۴ "بحران‌ اطلاع‌رسانی" در داستان هزار و یک شب "تعویق تا برگزاری کنکور" ۵ مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند ۶ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۷ انیمیشن// حس غم‌انگیز "سالمندان تک‌فرزند!" ۸ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ مهمترین اخبار اجتماعی اجازه انتفاع اقتصادی در "شاد" نمی‌دهیم/ احتمال تأمین تبلت برای ۳.۵ میلیون دانش‌آموزان جامانده از شاد فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! صدور ماهیانه ۲.۵ میلیون "کارت ملی هوشمند" در صورت تامین بدنه کارت خام مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دشمنان فکر می‌کردند با فشار تحریم شدید از سال ۹۷ کشور را دچار بحران می‌کنند گزینه جدید وزارت صنعت معدن و تجارت کیست؟ سید حسن نصرالله به مناسبت جنگ ۳۳ روزه سخنرانی می‌کند ‎ لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی پرچم جدید گنبد حرم امام حسین(ع) در آستانۀ محرم آماده شد +عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال کشور سازمان ثبت احوال کشور کارت ملی هوشمند چاپخانه دولتی سازمان ثبت احوال کارت هوشمند کارت خام صادر می شود صدور کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب میان دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی از سوی بانک شهر و غیر نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال می شود.
بر این اساس، به اطلاع هواداران می‌رساند؛ آقایان: ایرج کرمی دهقی، سید موسی اظهری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی،محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی جلوانی، مهدیه هوشیارفر و الهام ونک برنده هدایای قرعه کشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری و غیر حضوری، دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل