Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، افرادی که به انگیزه تصاحب اموال یک پیرمرد 85 ساله او را ربوده بودند دستگیر و گروگان رهایی یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خانمی مبنی بر ربوده شدن پدر 85 ساله اش توسط 2 مرد ناشناس در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد که فرزندان گروگان از همسر اولش به مدت زیادی در خارج از کشور بوده اند و در این مدت نامبرده به دلیل مسائل مالی، اختلافاتی با همسر دوم و دختری که از او دارد داشته و نامبردگان در گذشته با سوء استفاده از تنهایی وی بیشتر اموالش را به نام خود کرده و او را به بیمارستان روانی منتقل کرده بودند.

سردار محمدیان ادامه داد: پس از بازگشت یکی از فرزندان گروگان به کشور و جلوگیری از ادامه اقدامات همسر و دختر نامبرده، اختلافات بیشتر شده بود و ظن کارآگاهان برای ربایش گروگان توسط افراد پیش گفته بیشتر شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با دعوت مظنون اصلی پرونده که دختر گروگان است، تحقیقات خود را بر روی وی آغاز کردند، نامبرده در ابتدا منکر موضوع شده و از آن اظهار بی اطلاعی کرد، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ربودن پدرش با همکاری 2 نفر دیگر اقرار کرد.

سردار محمدیان با بیان این که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه همدستان متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی آن ها نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: با روشن شدن ابهامات پرونده محل نگهداری گروگان در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و نامبرده به جمع خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که هدف گروگان گیران از این کار سرقت اموال فرد ربوده شده بود، در پایان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم