Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی اکبر رامجردی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به همکاری خیرین در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: با همت خیرین عرصه سلامت ۱۲ دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان شهید فقیهی شیراز اهدا گردید که برای خرید این دستگاه‌های اکسیژن ساز بالغ بر ۲ میلیارد تومان توسط خیرین اهدا شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های خیرین استان فارس در راستای به ثمر رساندن پروژه‌ها، اهدای ملک، تهیه تجهیزات پزشکی، اقدامات حمایتی و پشتوانه سازی، افزود: این فعالیت‌ها با هزینه بیش از ۱۱۶ میلیارد تومان در یکسال گذشته به ثمر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رامجردی با اشاره به اجرای پروژه‌های عملیاتی بزرگ و استمرار فعالیت اجرایی این پروژها یادآور شد: ماحصل تلاش خیرین با رویکرد گسترده در سراسر استان به طور هماهنگ با نیازسنجی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس انجام شده و برخی پروژه‌ای بزرگ همچنان در حال اجرا می‌باشد.

وی اجرای پروژه‌های بزرگ خیرین نظیر، ساختمان مرکز «هاس پیس» بیمارستان شهید چمران، بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص)، ساختمان اقامتگاه مرکزی همراه بیمار، مرکز تحقیقاتی درمانی سرطان در بیمارستان حافظ را از جمله پروژه‌های موفقی بر شمرد که با توجه به دامنه گسترده عملیاتی، با روند رو به پیش با حمایت خیرین در حال اجرا می‌باشد.

دکتر رامجردی بازسازی، تکمیل، توسعه بخش تریاژ و بخش شیمی درمانی بیمارستان امیر، ساختمان تصویر برداری و «ام ار ای» بیمارستان نمازی، حمایت از طرح توسعه بیمارستان کوثر، کمک به احداث بیمارستان سرطان جنوب کشور را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی امسال خیرین سلامت برشمرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت فارس با بیان اینکه فعالیت دفاتر این مجمع در سراسر استان بصورت مستمر ادامه دارد، گفت: مرکز درمانی ۱۰ تختخوابی دژکرد، طبقه دوم اتفاقات بیمارستان زرقان، پایگاه سلامت روستایی دودج، مرکز جامع سلامت زرین دشت، مرکز جامع سلامت پر زیتون میمند، مرکز جامع سلامت افزر، مرکز جامع سلامت ابواسحاق، مرکز شیمی درمانی و قلب و عروق لامرد، کلینیک تخصصی مهر، خانه بهداشت ده بالای دهنو، مرکز جامع سلامت بنه کلاغی نیز ازجمله پروژه‌ای در دست اجرا توسط خیرین عرصه سلامت در شهرستانهای فارس می‌باشد.

رامجردی با دعوت از تمامی خیرین استان جهت حضور در پروژه‌های خیریه سلامت گفت: خیرین و هم استانی‌های نیک اندیش برای کمک به تهیه تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی و ملزومات پیشگیرانه می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ یا شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ بانک رفاه بنام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس واریز نمایند و شماره حساب ارزی ۲۳۰۵۷۵۰۶۴۵۷۰۴۹۱ نیز به کمک خیرین مقیم خارج از کشور اختصاص یافته است.

کد خبر 4996858

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز مجمع خیرین سلامت ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا مرکز جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد