Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 امروز ( ۲۲ مرداد  ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۱۸۰هزار تومان، ربع سکه ۲  میلیون  و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و  ۷۰۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

اخبار اقتصادی- همچنین قیمت هر اونس طلا  با افزایش در بازار‌های جهانی به  یک  هزار و ۸۹۳  دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به  مبلغ   یک میلیون و ۶ هزار  تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونس جهانی نسبت به دیروز بیش از ۱۰۰دلار کاهش یافته استکه علت این کاهش را می توان به ثبت رسیدن واکسن ضد کرونا  در روسیه دانست البته انتظار می رفت نرخ سکه در داخل بیش از این کاهش یابد اما به دلیل افزایش نرخ  دلار در بازار قیمت سکه نسبت به اُفت  اونس جهانی  کاهش نیافت.

بیشتر بخوانید: قیمت سکه و طلا در 21 مرداد 99 /قیمت سکه صعودی شد قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به دیروز  حدود ۳۰۰ تومان کاهش یافت. شما می توانید نرخ امروز  طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:   نرخ سکه و طلا در۲۲ مرداد ۹۹ محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۰.۴۲۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.۱۰۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۵.۱۸۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۲.۹۵۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۱.۷۰۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک  هزار و ۸۹۳ دلار طلای ۱۸ عیار  ۱.۰۰۶.۰۰۰   گفتنی است قیمت های ذکر شده براساس نرخ اعلام شده  از سوی اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ربع سکه سکه گرمی قیمت سکه سکه تمام بهار آزادی طلا و سکه اونس طلا سکه تمام بهار آزادی سکه و طلا سکه گرمی قیمت طلا طلا و سکه ربع سکه قیمت روز طلا قیمت روز سکه بهار آزادی سکه تمام قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۲۳۳۱ دلار رسیده است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازارهای مالی افزایش یافته است.

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.
بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.
چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.
بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۵۷ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۳۲ درصدی ۹۱۵ دلار و ۵۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست