Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 رئیس پلیس راهور ناجا توضیحاتی درباره پرداخت جرائم رانندگی و چرایی ثبت جریمه‌های اشتباهی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا درباره پرداخت جرایم گفت: جریمه هایی که توسط افسران راهنمایی و رانندگی برای افراد صادر می‌شود تا به مرکز ارسال شده و پانچ شود یک تا پنج روز زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای پرداخت جریمه دوماه فرصت باقی است و پس از آن پیامک ارسال جریمه برای فرد ارسال می‌شود، ادامه داد: در پیامک جریمه شماره قبض و شناسه موجود است و فرد می تواند از طریق تلفن همراه خود مبلغ جریمه را پرداخت کند. همچنین از طریق مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز و یا از طریق سایت راهور ۱۲۰ می‌تواند این مبلغ جریمه را پرداخت کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: اگر فردی پس از اینکه توسط افسر جریمه شد، بلافاصله به همراه قبض برای پرداخت به بانک مراجعه کند به دلیل این که قبض جریمه شناسه پرداخت ندارد، بانک قبض جریمه را قبول نمی‌کند، از همین‌رو ما از مردم درخواست می‌کنیم تا زمانی که پیامک برای آنها ارسال نشده برای پرداخت جریمه اقدام نکنند.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: زمانی که پیامک برای فرد ارسال می‌شود به معنی این است که اطلاعات فرد در مرکز اجراییات پلیس راهور صحیح است، اما اگر فردی جریمه شد، ولی پیامک برای او ارسال نشود، باید به دفاتر پلیس +۱۰ یا دفاتر پلیس راهور منطقه محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کند.

وی در پاسخ به این سوال که گاهی فرد در یک منطقه حضور ندارد، اما پیامک جریمه برای فرد ارسال می‌شود، علت این امر چیست و چگونه می‌تواند این مشکل را برطرف کند، تصریح کرد: گاهی اوقات ممکن است خودرو در اختیار فرد دیگری از خانواده باشد و پس از بررسی دوربین‌ها این موضوع مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی مواقع نیز به دلیل دستکاری که در پلاک خودرو ایجاد می‌شود، این مشکلات بروز می کند و به طور مثال فردی در شیراز پلاک خودرو را مخدوش کرده و مرتکب تخلف راهنمایی و رانندگی می‌شود و به دلیل مشکلی که در پلاک خودرو وجود دارد، وقتی وارد سیستم می‌شود جریمه برای فرد دیگری ارسال می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: گاهی اوقات نیز به دلیل دوقلو کردن پلاک خودرو توسط سارقان این مشکلات ایجاد می‌شود که در حال ایجاد راهکارهایی برای حل این معضلات هستیم.

سردار هادیان‌فر یادآور شد: کمیسیون ماده ۵ در خصوص رسیدگی به این مشکلات و اعتراضات است و زمان رسیدگی به پرونده ها را در این کمیسیون از یک جلسه به سه جلسه در هفته افزایش دادیم تا مردم راحت‌تر خدمات را دریافت کنند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ارسال می شود پلاک خودرو پلیس راهور حمل و نقل برای فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403