Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:02:16 GMT

عراق یکی از ۲۰ کشور متقاضی واکسن روسی کرونا است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۳۹۴

عراق یکی از ۲۰ کشور متقاضی واکسن روسی کرونا است

به گزارش ایرنا، محمد امروز (چهارشنبه) در گفت وگویی رسانه ای گفت که با مقام های روسی برای تحویل واکسن کرونا توافق شده و این واکسن به زودی وارد عراق خواهد شد.

نماینده پارلمان عراق گفت که اولویت در استفاده از این واکسن موارد بحرانی خواهد بود.

ابتلا به ویروس کرونا در عراق از اسفند گذشته پس از یک دوره سه ماهه در اوایل خرداد گذشته جهش فزاینده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت عراق، روزانه بین دو هزار ۵۰۰ تا سه هزار ۵۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در عراق ثبت می شود در حالی که این رقم تا پیش از خرداد، حدود ۱۰۰ مورد بود.

تاکنون ۱۵۶ هزار ۹۹۵ مورد ابتلا و ۵ هزار و ۵۳۱ مورد فوت شده از ویروس کرونا در عراق به ثبت رسیده است.

«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه دیروز (سه شنبه) در نشست هیات دولت این کشور از تأیید تولید نخستین واکسن مؤثر در برابر ویروس کرونا در جهان خبر داد.

پوتین به وزیر بهداشت روسیه دستور داد که فوری تولید و توزیع این واکسن را در روسیه و کشورهای متقاضی آغاز کند.

وزیر بهداشت روسیه هم در این نشست گفت که واکسن کرونا در مرکز «گمالایا» و بر پلتفرم مشخص ساخته شده و قرار است بر این پایه شش واکسن دیگر نیز ساخته شود. 

برچسب‌ها ویروس کرونا روسیه ولادیمیر پوتین عراق بغداد پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روسیه ولادیمیر پوتین عراق بغداد ویروس کرونا روسیه ولادیمیر پوتین عراق بغداد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت