Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:31:52 GMT

۸۹۵ واحد صنفی و عمومی در بابل پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۴۹۰

۸۹۵ واحد صنفی و عمومی در بابل پلمب شد

مصطفی جوانیان در گفتگو با خبرنگار مهر از پلمب ۸۹۵ اماکن عمومی در دو گام سالم سازی محیط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مبارزه با کرونا از ابتدای اسفند تاکنون در بابل خبر داد و با اشاره به اینکه در طرح سالم سازی محیط هزار و ۹۸۲ نفر در مبارزه با کرونا حضور فعال داشتند، گفت: حدود هزار و ۹۱ کیلومترمربع از شهرستان بابل شامل منازل واقع درمناطق قرمز، منازل موارد مبتلا به کرونا، منازل افراد فوت شده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. با همکاری بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاران و شوراها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان، گروههای جهادی و مردمی گندزدایی شد.

— وی افزود: زندان شهرستان، مجتمع تحت پوشش بهزیستی، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، مراکز نگهداری سالمندان دولتی بیش از ۵ بار گندزدایی شد.

— معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد جان باختگان کرونا با پروتکل‌های بهداشتی دفن شده‌اند، بیان داشت: ۲۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی، صنایع شهرستان صورت گرفت و حدود ۱۹ هزار و ۶۷۰ واحد هم کد رهگیری سلامت دریافت کردند واز ابتدای اسفند تاکنون در دو گام سالم سازی محیط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بازرسی از مراکز و اماکن عمومی از سوی واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی انجام پذیرفت.

— وی اظهار داشت: در گام سالم سازی محیط در بازرسی‌های مشترک با اماکن نیروی انتظامی و اصناف از ۴۸۵۳ اماکن بازدید به عمل آمد و ۸۴۲ مکان پلمب گردید و ۸۳ پرونده هم به مقامات قضائی ارجاع شد و بیش از ۲ هزار قلیان نیز جمع آوری شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در گام دوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی که از ابتدای تیر ماه شروع شد، ۱۰ هزار و ۴۶۹ بازدید از اماکن عمومی صورت گرفت که ۴۳۱ تعداد اخطاریه صادر شده و ۵۳ واحد تعطیل و به دادگاه و تعزیرات معرفی شدند وهمچنین سهمیه ۴۶ واحد خبازی قطع شد.

جوانیان اذعان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته در گام دوم، خواربارفروشی‌ها کمترین و ادارات بیشترین رعایت در انجام نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را داشتند و پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها، دفاتر پیشخوان، هایپرمارکت ها، قنادی و بانک‌ها به ترتیب بعد از خواربارفروشی‌ها کمترین رعایت در انجام پروتکل‌های بهداشتی را داشتند.

کد خبر 4996869

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بابل پلمب واحد صنفی بابل ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان محرم 99 شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند فاصله گذاری اجتماعی سالم سازی محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی مشهد، گفت: مرغداران برای جوجه ریزی در واحد‌های خود باید گواهی بهداشتی لازم را دریافت کنند و نکاتی از قبیل فاصله بین جوجه ریزی و ضدعفونی سالن‌های پرورش  را بایدزیر نظر و با تایید کارشناسان دامپزشکی انجام دهند.

دکتر محمد سیاح افزود: کسب نکردن گواهی بهداشتی از سوی صاحبان مرغداری‌ها علاوه بر به خطر انداحتن سلامت و بهداشت مرغداری‌ها و باعث اختلال در کنترل میزان تولید و عرضه گوشت و فرآورده‌های استحصالی از مرغداری‌ها در بازار نیز می‌شود، بنابراین مسئله نظارت بر جوجه ریزی‌های و همچنین حمل بهداشتی در مرغداری جزء اولویت‌های اساسی دامپزشکی است.

 

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی