Web Analytics Made Easy - Statcounter

نداشتن انشعابات انشعاب آب، برق و گاز زندگی را برای خانواده گالیکشی بغرنج و سخت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، کانال تلگرامی نیلکوه شهرستان گالیکش نوشت: یکی از اهالی روستای میرزاپانگ گالیکش با وجود داشتن مجوز ساخت و پروانه ساختمان، همه اقدامات لازم را علی‌رقم ناتوانی مالی و مشکلات اقتصادی با کمک مردم به‌صورت کاملا قانونی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متاسفانه با گذشت ماهها، ادارات خدمات‌رسان واقعا در حق این خانواده کوتاهی می‌کنند و پاسخ‌های سر بالا به آن‌ها می‌دهند و می‌گویند بودجه نداریم؛ بروید از خودتون هزینه کنید یا که حالا حالاها صبر کنید تا خدمات دریافت کنید.   در این وضعیت بیماری کرونا و رعایت بهداشت چطور می‌شود بدون آب، برق، گاز زندگی کرد!؟.   باوجود داشتن مجوز و پرداخت حق ادارات خدمات‌رسان در قرن ۲۱ خانواده‌ای با چهار فرزند ۶ الی ۱۲ ساله رواست در چنین شرایطی گذران زندگی کند!؟.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  حامد کیخائی سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لادیز به دستگاه سل کانتر با ارزش چهار میلیارد ریال برای ارائه خدمت از جمله تشخیص تالاسمی، کم خونی مادران باردار، انجام آزمایش CBC و عفونت‌های ویروسی تجهیز شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه امکان ارائه خدمات تشخیصی به بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان بخش لادیز فراهم شده است.
کیخائی گفت: امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه لادیز، خدمات آزمایشگاهی، با کیفیتی بهتر از قبل به شهروندان ارائه شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا