Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین اسماعیلی پور معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تجهیزات مورد نیاز احداث ۱۳ نیروگاه خورشیدی آماده و تحویل این امامزادگان مقدس شده است.

امیرحسین اسماعیلی پور افزود: ۱۰ آستان مقدس امامزادگانِ شهرستان کاشان، دوامامزاده شهرستان خوانسار و یکی از امامزادگان بخش بن‌رود در شهرستان اصفهان تا پایان شهریور به نیروگاه خورشیدی مجهز و اوایل مهر امسال برق تولیدی این نیرگاه‌ها وارد مدار شبکه برق سراسری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او هزینه راه اندازی این طرح‌ها را حدود ۳۷ میلیارد ریال بیان و پیش بینی کرد بین سه ونیم تا ۴ سال این سرمایه بازگشت داده می‌شود.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، تولید برق این تعداد نیروگاه را ۳۵۷ کیلووات ساعت برق بیان کرد و افزود: برای فروش این برق تفاهم‌نامه‌ای با اداره توزیع برق استان اصفهان منعقد خواهد شد.

امیر حسین اسماعیلی‌پور، عمر مفید دستگاه‌های تولید برق را حدود ۲۰ سال اعلام کرد و گفت: این نیروگاه‌ها برای ۱۳ امامزاده مقدس در حدود ۱۶ سال سود دهی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه راه اندازی نیروگاه خورشیدی امامزادگان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید سرزده از پست استان کهکلویه و بویراحمد خواستار همت مضاعف در توسعه زیرساخت‌ها به ویژه ایجاد سکوی مبادله پست استان شد.

محمود لیائی در این بازدید که صبح امروز انجام شد، در جمع کارکنان پست این استان گفت: سیاست راهبری شبکه پستی، هوشمندسازی تمامی فرایندهاست، بنابراین لازم است مدیران و کارکنان پست در سراسر کشور، با سرعت بیشتری به دنبال تحقق این هدف باشند.

وی در این بازدید با حضور در اداره باجه‌ها و اداره توزیع و ارسال، روند اجرای فرایند‌های پستی در کهکلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار داد و با کارکنان این واحد‌ها در خصوص مسایل و مشکلات بحث و گفت و گو کرد. 

همراهی با یکی از موزعین در گشت نامه‌رسانی یاسوج و بررسی وضعیت توزیع مرسولات و احراز هویت مکانی از دیگر بخش‌های سفر مدیرعامل به استان کهکلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در قم