Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم تقدیر از برترین‌های کشتی آسیا در سال ۲۰۱۹، صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد. تاریخ انتشار: 12:09 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۱۱۲

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم تقدیر از برترین‌های کشتی قاره آسیا صبح امروز (چهارشنبه) با حضور دولت تورلیخانوف رییس شورای کشتی آسیا و به صورت پخش زنده اینترنتی از طریق صفحه اینستاگرام این شورا برگزار و طی آن از برترین‌های قاره کهن تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد کشورمان نیز که با توجه به عملکرد تیم‌های ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی و جهانی و کسب سهمیه‌های المپیک بعنوان بهترین مربیان آسیا، انتخاب شده بودند به همراه ابراهیم مهربان و بهروز حضرتی پور در محل سالن کنفرانس خانه کشتی حضور یافتند و به صورت اینترنتی در این مراسم شرکت کردند.

در این مراسم علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی جوایز دلاری غلامرضا محمدی و محمد بنا را به آن‌ها اهداء کردند.

بر اساس توافقات صورت گرفته و با توجه به شرایط خاص به وجود آمده، مبلغ ۶ هزار دلار جایزه مربیان برتر از سوی فدراسیون کشتی به سرمربیان تیم‌های ملی اهداء شد، تا در آینده و به نحو مقتضی در مورد تسویه این مبلغ با شورای کشتی آسیا اقدام شود.

در کشتی فرنگی از شینیبو اوتا از ژاپن و در کشتی آزاد نیز از نورکجا کایپانوف از قزاقستان بعنوان برترین کشتی گیر تقدیر شد.

تقدیر از بهترین کشتی‌گیر زن، بهترین مربی تیم زنان و بهترین فدراسیون از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

بیشتر بخوانید تلاش برای حفظ تنها منبع درآمد کشتی‌گیران و آینده‌ای که مبهم است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی کشتی آسیا کشتی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد

مراسم تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران کشتی اصفهان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم تجلیل از مقام‌آوران و نام‌آوران کشتی استان اصفهان در سال 1402 عصر امروز  مصادف با 7 اردیبهشت ماه با حضور  رسول بخشی منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور نماینده مردم اصفهان در شورای شهر، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی، سرهنگ جواد رجبی رئیس بسیج ورزشکاران استان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان محل سالن حافظ تالار شهروند برگزار شد.

کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان‌ساز باشد

حجت‌الاسلام مهروی‌پور، نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته اصفهان و 17 شوال روز ورزش پهلوانی، گفت: امیدوارم که در سال پیش‌رو شاهد درخشش هر چه بیشتر کشتی اصفهان باشیم و  کشتی‌گیران اصفهانی را روی سکوهای بین‌المللی پرچم کشور را به اهتزار در آورند.

وی ادامه داد: ما استعدادهای نابی در استان داریم و قطعا با کمک مربیان درجه یک‌متن، شاهد پیشرفت روزافزون کشتی استان خواهیم بود.

نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر گفت:کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان‌ساز باشند و  امیدوارم شاهد جریا‌نسازی بیش از بیش هیئت کشتی باشیم.

ساخت 23 خانه کشتی در اصفهان

مصطفی میرزایی، رئیس هیئت کشتی استان در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شاکرم فرصتی پیش آمد تا بتوانیم از مدال‌آوران، نام‌آوران و همه کسانی که برای کشتی استان استخوان خورد کرده‌اند، تقدیر و تجلیل به عمل آوردیم.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های هیئت در طول چهار سال گذشته پرداخته و خاطرنشان کرد: ما به کمک هیئت‌های شهرستانی در این مدت 23 خانه کشتی را احداث کردیم و در حوزه عمرانی به عنوان هیئت نمونه کشور انتخاب شدیم و این مهم با همت روسای هیئت‌های شهرستانی میسر شده است.

رئیس هیئت کشتی استان در ادامه به اقدامات هیئت در بحث استعدادیابی اشاره کرده و متذکر شد:در بحث استعدادیابی توانستیم جمعیت آماری جامعه کشتی را ده برابر افزایش دهیم و در حال حاضر بالغ بر 13 هزار ورزشکار بیمه شده داریم که این مهم نویدبخش روزهای خوبی برای کشتی استان است.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که کیفیت از دل جمعیت بیرون خواهد آمد و امیدوارم شاهد قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در عرصه‌های جهانی باشیم.

میرزایی گفت: بعد قهرمانی نیز اصفهان مدت‌ها بود که هیچ قهرمانی نداشت اما امروز در رده بزرگسالان و جوانان کشتی فرنگی دو ملی‌پوش داریم که این مهم ثمره تلاش همه مربیان به ویژه رسول جزینی است و از همه آنها کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد