Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@21:52:07 GMT

تمامی عوامل تیراندازی در سعادت آباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۷۷۰

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فاتب با اشاره به بازداشت عوامل تیراندازی در منطقه سعادت‌آباد، اظهار کرد: تقریباً تمام متهمان این پرونده (۱۲ نفر) بازداشت شدند، این افراد اکثراً دارای سوابق متعدد در بحث مواد مخدر مخصوصاً شیشه هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این متهمان با استفاده از فروش مواد مخدر به اموال بزرگی دست پیدا کرده و در مناطقی همچون زعفرانیه و سعادت‌آباد نمایشگاه‌های میلیاردی خریداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: موضوع اصلی درگیری و تیراندازی این افراد در منطقه سعادت‌آباد به خاطر مسائل اخلاقی و یک زن مطلقه بود که این افراد دستگیر شدند و به زودی این افراد را دور خواهیم گرداند تا بدانند اوباش‌گری هزینه سنگینی دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سعادت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند