Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا این بسته ها شامل ماسک، مواد شوینده، ضدعفونی کننده و دستکش است که در راستای تاکید رییس سازمان بهزیستی کشور برای راه‌اندازی پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل در اختیار جامعه هدف بهزیستی استان مازندران قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی مازندران در اینباره گفت: ارزش اقلام بهداشتی که در مرحله کنونی توزیع خواهد شد حدود یک میلیارد ریال است که توسط خیرین تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرزاد گوهردی اظهار داشت: تا کنون بیش از ۱۲ هزار بسته بهداشتی در میان مددجویان بهزیستی و مناطق آسیب پذیر توزیع شد تا کمکی برای مقابله با ویروس کرونا در این مناطق باشد. 

وی با بیان اینکه اولویت توزیع اقلام بهداشتی مناطق آسیب پذیر است ، افزود: تاکنون ۳۳ منطقه آسیب پذیر در سطح استان شناسایی شد که از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا در همه این مناطق بسته‌های بهداشتی و حتی معیشتی توزیع شد. 

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین با بیان اینکه بالغ بر ۵۲هزار سبد معیشتی در این مناطق محروم استان مازندران توزیع شد گفت: ارزش تمامی کمک‌های مردمی که تاکنون توزیع شد حدود ۱۶۰میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارز ش ریالی بسته های معیشتی حداقل ۲۰۰هزار تومان بود که در برخی مناطق تا سقف ۵۰۰هزار تومان نیز سبد کالا و معیشتی تهیه و توزیع شد، گفت: کمک های مردمی کمک شایانی در مراقبت از جامعه هدف بهزیستی در برابر ویروس کرونا داشت. 

توزیع ۷۳ هزار بسته حمایتی بین جامعه هدف بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران از توزیع ۷۳ هزار بسته حمایتی شامل بسته های بهداشتی ، معیشتی و تحصیلی بین جامعه هدف این استان در راستای پویش همدلی مومنانه خبر داد.

گوهردهی به طراحی بسته های تحصیلی نیز در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و افزود: تا پیش از اغاز سال تحصیلی ۱۲ هزار بسته بهداشتی و تحصیلی در اختیار دانش آموزان جامعه تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

بهزیستی مازندران حدود ۲۴۵ هزار مددجوی تحت پوشش دارد که از این تعداد ۵۹ هزار نفر معلول جسمی و حرکتی و باقی شامل سالمندان ، زنان سرپرست خانوار و کودکان فاقد سرپرست موثر و بی سرپرست هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا مازندران کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور جامعه هدف بهزیستی بهزیستی مازندران هزار بسته توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند