Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@00:23:00 GMT

رونمای از نماهنگ دو همراه بمناسبت روز مقاومت اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۱۹۵۸

رونمای از نماهنگ دو همراه بمناسبت روز مقاومت اسلامی

دبیر کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام گفت: امسال در روز مقاومت اسلامی و بمنظور بزرگداشت دو فرمانده شهید جبهه مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، نماهنگ دو زبانه "دو همراه" (النبلاء) بصورت گسترده در رسانه های عمومی منتشر خواهد شد.

محمدعلی مومنی ها، دبیر کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: امسال در روز مقاومت اسلامی و بمنظور بزرگداشت دو فرمانده شهید جبهه مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، نماهنگ دو زبانه "دو همراه" (النبلاء) بصورت گسترده در رسانه های عمومی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مومنی ها افزود: در شعر این اثر، علاوه بر به تصویر کشیدن رفاقت و مجاهدت های شهید ابومهدی و شهید حاج قاسم، به رابطه دیرینه و صمیمی دو ملت ایران و عراق اشاره شده که با شهادت این دو سردار، فصل جدیدی از پیوند برادری میان دو ملت آغاز شده است.   وی خاطر نشان کرد: در این نماهنگ از تصاویر دیده نشده از دو شهید نیز استفاده شده که برای نخستین بار در فضای رسانه ای منتشر می شود.   مومنی ها در پایان گفت: بیش از نیمی از هزینه های این نماهنگ توسط خیرین و کمک¬های مردمی تأمین شده که سرآغاز خوبی در تولید آثار رسانه ای با مشارکت فضای مردمی است.   ۲۳ مردادماه سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی است و به همین خاطر به عنوان روز مقاومت اسلامی در تقویم ملی نامگذاری شده است.   گفتنی است نماهنگ فاخر دو همراه، در ساعت 1:20 بامداد جمعه هفته جاری، در رسانه های عمومی منتشر خواهد شد.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: روز مقاومت اسلامی دو همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع صهیونیست با اشاره به حملات سنگین حزب الله به شمال فلسطین اشغالی از اقدامات ارتش این رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه های صهیونیست اعلام کردند که همه جاده ها در الجلیل به دنبال این حملات بسته شده است.

منابع عبری اعلام کردند که علاوه بر کریات شمونا برق در شهرک های المطله و المناره نیز در شمال فلسطین اشغالی قطع شده است.

شورای الجلیل علیا اذعان کرد: پس از موج سنگین موشکی به شمال هم اکنون برق در المطله و المناره قطع شده است.

این درحالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی تصویری از هدف قرار دادن ساختمانی در کریات شمونا با موشک حزب الله منتشر کردند.

کد خبر 6097369

دیگر خبرها

  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم