Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت:ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر علت اختلاف‌نظر میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی و تأثیر منفی آن بر شاخص‌ها اظهار کرد: تعجب می‌کنم که با یک ناپختگی که یک مسئول سازمان خصوصی‌سازی انجام داد، موجب نگرانی مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ اختلافی میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و من و وزیر اقتصاد نیست و نبوده است.

وی افزود: ابتدا گفتند که ما می‌خواهیم ای‌تی‌اف برای پالایشگاه‌ها تشکیل شود. بعد گفتند لازم نیست و به صورت بلوکی عرضه می‌کنیم. ما هم دیگر آن مسئله را دنبال نکردیم اما شب قبل از این اظهارات مسئول سازمان خصوصی‌سازی که یکشنبه شب بود، من در دولت بودم و حرفی نزدم.

زنگنه ادامه داد: دیروز هم که گفتند ای‌تی‌اف تشکیل می‌شود فوری دستور دادم که این اتفاق رخ دهد. اما این چیزها اختلافی میان ما نیست و الان هم تشکیل می‌شود و در زمان مقررش به آن ترتیبی که وزارت اقتصاد مسئول است انجام می‌شود و مردم هم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وزیر نفت تاکید کرد: ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیژن زنگنه خصوصی سازی پالایشگاه های نفت وزارت اقتصاد خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید

به گزارش خبرگزاری مهر دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت در خصوص نامه انجمن ها به رهبر انقلاب در خصوص سرکوب نرخ ارز در سامانه نیما گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید زمینه های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد با حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی رقم بخورد زیرا پس از سال ها تجربه، اثبات شده که ارز چند نرخی فساد آور است.

ناصر عاشوری دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داش: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید زمینه های لازم از سوی دولت و مجلس برای افزایش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی فراهم شود اما کماکان سیاست های بر ضد این شعار کماکان در اقتصاد وجود دارد.

وی به سیاست های ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ارز چند نرخی مشکلات زیادی به همراه دارد و فساد آور است و از طرفی هم انگیزه لازم را از تولیدکنندگان می گیرد.

وی افزود: لذا باید سازوکارهایی تعبیه شود تا مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی و مردم در اقتصاد بیشتر شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، همچنان سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است و به نظر می رسد یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 6094072 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!