Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@03:59:18 GMT

اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۲۰۸

اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از اجرای طرح ایثار علمی برای تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه خبر داد.

فریبرز یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه درباره اجرای طرح ایثار علمی در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بسیج اساتید به اجرای طرح ایثار علمی برای تقویت بنیه علمی و مشاوره علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر اقدام کرد و این طرح مورد استقبال جمع کثیری از استادان دانشگاه هم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر مایه افتخار بوده و جزء اولویت‌های بسیج اساتید است، افزود: ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری، فداکاری و مجاهدت یکی از اهداف مدنظر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بوده و با همه توان برای حل مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به‌عنوان ولی‌نعمتان خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: از افتخارات بزرگ استادان این واحد دانشگاهی کمک به ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر است؛ چراکه ارتقای سطح علمی آنان موجب پیشرفت و خودکفایی کشور خواهد شد.

یوسف‌وند اضافه کرد:‌ همه مدیران گروه به‌عنوان استادان مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در راستای مشاوره علمی به آنان منصوب می‌شوند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار خلیقی ظهر پنج شنبه در جلسه توجیهی اهداف و برنامه‌های عملیاتی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ صنعت، معدن و تجارت کردستان، اظهار کرد: امسال مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» را به عنوان شعار سال جاری معرفی کردند و باید برای تحقق این شعار همه دست به دست هم دهند.

وی افزود: شعار امسال بیانگر توجه به تولید ملی در سایه مشارکت همگانی است و مقام معظم رهبری با تعیین این شعار امسال این مهم را مورد تاکید قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: جهش تولید می‌تواند خسارت‌های اقتصادی ناشی از اختلال در بازار ارز و کاهش ارزش پول را جبران کند و ارتباط بین صنعت و دانشگاه و فعالیت‌های دانش بنیان را رونق ببخشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: این اداره‌کل برتامه‌های خود را برای تحقق شعار سال برنامه‌ریی و مشخص کرده و انتظار داریم مردم در این راستا همراهی لازم را داشته باشد.

خلیقی با بیان اینکه دستیابی به توسعه اقتصادی و رشد پایدار نیازمند تقویت بنیه تولید داخلی کشور است، تصریح کرد: کردستان در حال حاضر ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و تولیدی مناسبی دارد اما برای بهره‌برداری از آن نیاز به برنامه ریزی مناسب و مشارکت هر چه بیشتر مردم است.

وی همراهی مردم، صنعتگران، معدن کاران، بازاریان و تمامی طیف‌ها و گروه‌های جامعه را در توسعه مؤثر دانست و گفت: زمانی می‌توانیم شاهد توسعه کشور و استان باشیم که همه خود را برای تحقق آن مسؤول بدانیم.

خلیقی اضافه کرد: در حال حاضر جهش تولید امکان جبران خسارت‌های اقتصادی ناشی از اختلال در بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی در کشور را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 6095089

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی