Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از هزاران بسته‌های کمک معیشتی در اختیار محرومان قرار گرفته است و این حرکت جهادی علاوه کاهش اندکی از مشکلات مادی مردم، باعث ایجاد روحیه عطوفت و مهربانی بین شد.

او بیان داشت: رسالت بسیج سازندگی خدمت رسانی به مردم جامعه است که با ظرفیت‌هایی مانند گروه‌های جهادی تلاش می‌کند تامحرومیت را از از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زبیدی افزود: محرومیت در بخش آب رسانی به شهر و روستا زیاد است که با تشکیل قرارگاه آبرسانی و توان گروه‌های جهادی به بخش‌هایی که مشکل آبرسانی داشتند ورود کردیم و تاکنون ۲۰ تانکر روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ سرویس برای غیزانیه آبرسانی می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند