Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ارشاد استان تهران از ثبت نام ۱۴ هزار فعال فرهنگی، هنری و رسانه ای برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا خبر داد. - اخبار استانها -

احد جاودانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به تشکیل بیش از 3 هزار پرونده صنوف فرهنگی، هنری و رسانه ای اظهار داشت: بیشترین آمار ثبت نام تسهیلات کرونایی در حوزه فرهنگی و هنری متعلق به استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سقف پرداخت تسهیلات کرونایی را 16 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در استان تهران 14 هزار نفر در حوزه های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای در سامانه کار ثبت نام کردند که این آمار به بانک های عامل جهت برخورداری از وام کرونایی معرفی شده اند.

مدیرکل ارشاد استان تهران در ادامه به ارتقاء زیرساخت های فرهنگی در شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: در استان تهران برش شهرستانی که ظرفیت ها و کمبودها در حوزه فرهنگی و هنری مشخص شده است و به دنبال ارتقا در این حوزه ها هستیم.

باشگاه‌های ورزشی در فارس 17.5 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی گرفتندجذب 14 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در حوزه گردشگری قزوین / زمان تنفس بازپرداخت‌ وام‌ها یک‌ساله شود2300 نفر در آذربایجان‌غربی تسهیلات کرونایی دریافت کردند

جاودانی با بیان اینکه در اکثر شهرستان های استان تهران با کمبود سینما، فرهنگسرا، کتابخانه و مراکز فرهنگی و هنری مواجه هستیم بیان کرد: به دنبال تهیه زمین برای افزایش زیرساخت های فرهنگی و ارتقاء اماکن موجود در استان تهران هستیم.

وی در پایان توجه به بیمه فعالان فرهنگی تاکید و خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی، رسانه ای، هنری و قرآنی برای بهره مندی از بیمه به سامانه صندوق توسعه هنر مراجعه و اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT12 بیشتر بخوانید... ۲۳۰۰ نفر در آذربایجان‌غربی تسهیلات کرونایی دریافت کردند تأیید بیش از ۸۳۰۰ پرونده درخواست تسهیلات کرونایی از سوی وزارت گردشگری مدیران دستگاه‌های اجرایی قزوین باید تا هفته آینده همه تسهیلات کرونایی را جذب کنند‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۳۰۰ نفر در آذربایجان‌غربی تسهیلات کرونایی دریافت کردند تأیید بیش از ۸۳۰۰ پرونده درخواست تسهیلات کرونایی از سوی وزارت گردشگری مدیران دستگاه‌های اجرایی قزوین باید تا هفته آینده همه تسهیلات کرونایی را جذب کنند‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۷ افزایش هزینه‌های تولید باغداران قیمت میوه را گران کرد ۸ تلاش مجلس برای توزیع کالاهای اساسی سبد خانوار / گرانی ‌فشار بسیار مضاعفی ‌به مردم وارد می‌کند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ افشاگری عضو کمیسیون صنایع از تخلف تولیدکنندگان فولاد / فروش ۵۰۰ دلاری شمش فولاد ‌‌به صنایع ایرانی / به خارج ۳۸۰ دلار صادر می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسهیلات کرونایی گزارش ویدئویی استان تهران رسانه ای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد