Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@13:58:50 GMT

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۲۸۵۸

پردرآمدترین بازیگران مرد جهان

خبرگزاری میزان- مجله آمریکایی «فوربس» اسامی ده نفر اول پردرآمدترین بازیگران مرد جهان را معرفی کرد. تاریخ انتشار: 13:18 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۱۲۳

خبرگزاری میزان - ایرنا به نقل از تارنمای بی‌بی‌سی انگلیسی نوشت: «دواین جانسون» ستاره ۴۸ ساله هالیوودی و کشتی‌گیر سابق از اول ژوئن ۲۰۱۹ (۱۱ خرداد ۹۸) تا اول ژوئن ۲۰۲۰ (۱۲ خرداد ۹۹)، ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار درآمد داشته که ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار آن تنها به خاطر بازی در فیلم اعلان قرمز نتفلیکس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این درآمد نیز از خط تولید لباس‌های ورزشی راک حاصل شد.

ده نفر اول فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد جهان، روی هم امسال ۵۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار درآمد داشتند که به نقل از فوربس، بیش از یک چهارم آن حاصل همکاری با نتفلیکس بوده است. رایان رینولدز همبازی راک در فیلم اعلان قرمز با ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار درآمد، در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفت. از جمله قرارداد‌های بزرگ سینمایی او می‌توان به دو قرارداد ۲۰ میلیون دلاری برای بازی در فیلم‌های اعلان قرمز و شش زیرزمینی ساخت نتفلیکس اشاره کرد.

مارک والبرگ، بن افلک و وین دیزل به ترتیب با ۵۸، ۵۵ و ۵۴ میلیون دلار درآمد، در جایگاه سوم تا پنجمین این فهرست جای گرفتند. آشکی کومار تنها هنرپیشه بالیوودی بود که به این فهرست راه یافت؛ وی با ۴۸ میلیون و ۵۰۰ دلار درآمد در سال گذشته، رتبه ششم را به خود اختصاص داد.

لین-منوئل میرندا (۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار)، ویل اسمیت (۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار)، آدام سندلر (۴۱ میلیون دلار) و جکی چان (۴۰ میلیون دلار) از دیگر بازیگرانی بودند که به ده رتبه اول این فهرست راه یافتند. اسامی پردرآمدترین بازیگران زن جهان متعاقبا در فهرستی جداگانه اعلام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:  «دواین جانسون» به مرحله بعدی فیلم جومانجی رسید

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دواین جانسون پردرآمدترین میلیون و ۵۰۰ هزار دلار پردرآمدترین بازیگران میلیون دلار دلار درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون در پشت صحنه تئاتر چه کسی جوجه تیغی را کشت حاضر شد و با بهرام افشاری عکس یادگاری گرفت.

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته