Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات صهیونیست همچنان در تلاشند برای تغییر عملکرد نیروهای یونیفل در لبنان با هدف فشار بر حزب‌الله٬ جامعه بین‌المللی را قانع کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم٬ روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت اعلام کرد که اسرائیل همچنان در تلاش برای قانع کردن جامعه بین المللی جهت تغییر عملکرد نیروهای «یونیفل» (نیروهای موسوم به حافظ صلحح سازمان ملل مستقر در لبنان) با هدف مقابله با تحرکات حزب‌الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نوشت که «گابی اشکنازی» وزیر خارجه اسرائیل با 12 سفیر کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل درباره تصمیم تمدید ماموریت یونیفل در لبنان صحبت کرده است.

طبق اطلاعات روزنامه مذکور صهیونیستی اشکنازی به این سفیران گفته که اسرائیل از وجود یونیفل در لبنان حمایت می‌کند اما درخواست تغییر عملکرد آن را دارد٬ چراکه یونیفل نمی‌تواند به دلیل وجود حزب الله ماموریت خود را انجام دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی : هیچ چیز قادر به بازدارندگی در برابر فلسطینیان نیستتحرکات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی‎‎+عکس

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت افزود که سفرای کشورهای مذکور نیز به گزارش امنیتی «شلومی بیندار» فرمانده تیپ الجلیل در ارتش اسرائیل گوش می‌دادند و در این میان وزیر خارجه( رژیم اسرائیل) از قدرت حزب‌الله در جنوب لبنان و تلاش‌های آن برای توسعه موشک‌های دقیق صحبت می‌کرد. وی در میان سخنان خود گفت که در سایه تلاش‌های حزب‌الله برای ضربه زدن به حاکمیت اسرائیل و شهرک نشینان آن٬ نمی توانیم بی‌تفاوت باشیم.

طبق اطلاعات این روزنامه٬ وزیر خارجه رژیم صهیونیستی٬ سفرای کشورهای مذکور را از پیشنهاد آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ضد ایران آگاه و تاکید کرد که اسرائیل کاملا از این تصمیم حمایت می‌کند و انتظار داریم که اعضای شورای امنیت نیز همین کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 بیشتر بخوانید... رسانه‌های رژیم صهیونیستی : هیچ چیز قادر به بازدارندگی در برابر فلسطینیان نیست تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی‎‎+عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رسانه‌های رژیم صهیونیستی : هیچ چیز قادر به بازدارندگی در برابر فلسطینیان نیست تحرکات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی‎‎+عکس پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۲ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۳ واکنش آلمان به ثبت اولین واکسن کرونا در روسیه ۴ ایمن سازی واکسن "اسپوتنیک-۵" روسیه دو سال خواهد بود ۵ عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب‌الله امروز حزب‌الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد ۶ عمران‌خان: شیعیان پاکستانی عزاداری محرم را با الگوی هیئت‌های ایران برگزار کنند ۷ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۸ عربستان|صهیونیست‌ها بی‌صبرانه در جستجوی «بن نایف»هستند! مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی گزارش|حمله ترکیه به نشست فرماندهان عراقی با پ ک ک؛ دستاورد بزرگ یا گاف عملیاتی؟ لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست مصاحبه|کاظمی قمی : شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزینه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت کیست؟ آیا عربستان از پرونده لبنان کنار گذاشته می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیفل در لبنان رژیم صهیونیستی تغییر عملکرد بین الملل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی‌سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده، گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی با اشاره به عملیات‌ وعده صادق عنوان کرد: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید می‌کرد «من حمله موشکی به ایران نکرده‌ام».

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد، بیان کرد: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد