Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:36:08 GMT

دهمین جشنواره مالک اشتر در خراسان شمالی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۳۴۹۰

دهمین جشنواره مالک اشتر در خراسان شمالی برگزار شد

دهمین جشنواره مالک اشتر به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، « حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی» امروز (22 مرداد) در آیین دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه سپاه که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور با حضور نمایندگان سپاه های استانی برگزار شد، اوج عرفان، معنویت، توانمندی الهی را در واقعه عاشورا برشمرد و گفت: اگر می خواهیم سپاهی معنوی و پاسدارانی سلحشور و پایدار داشته باشیم، باید حسین وار تربیت شوند، چرا که امام حسین (ع)فرمانده و الگوی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه در تمام مسیرهای فعالیت های خود به عنوان یک مسلمان واقعی باید صداقت  و فداکاری در راه اسلام را سرلوحه کار خود قرار دهیم، افزود: در همه حال باید تلاش ما بر این باشد که نهضت عاشورا را زنده نگه داشته و نگذاریم ویژگی های مهم عاشورا کم رنگ شده و جامعه به سوی تعالی و رشد هر چه بیشتر هدایت شود.

 

وی بیان کرد: عاشورا همه زمان ها را درنوردید و این نشان از این است که امام حسین(ع)چه اقدام فداکارانه و بزرگی را انجام داده اند که هنوز هم بعد از این همه مدت یاد امام حسین(ع) و عاشورا زنده و پایدار است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهارداشت: بزرگترین وظیفه و مسئولیت ما در زمان حا ل این است که با تمام قدرت ادامه دهنده این راه با عظمت باشیم.

 

وی افزود: نهضت عاشورا، اثرگذاری آن است که اسلام را از نابودی نجات داد و ما باید روی ویژگی های عاشورا بسیار کار کنیم و این که به صورت دقیق بدانیم که عاشورا با چه هدفی شکل گرفته  و تمام توان خود را در تبیین آن و راه امام حسین (ع) به کارگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: همیشه هدف از اشراف را نباید گم کرد، چرا که در هر جایی انسان فلسفه وجودی هدف را گم کند، گمراه می شود  و این که هدف از اشراف معاینه جامع  و کامل از وضعیت ها و واقعیت ها است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی، اِشراف را ارزیابی خودمان دانست و بیان کرد: اِشراف، گام برداشتن برای اسلام است که چنین اشرافی الزاماتی مثل صداقت، دقیق بودن و واقع بینانه بودن را دارد و نیز مراقب باشیم در این مسیر تحت تأثیر عوامل بیرونی و داخلی قرار نگیریم.

 

گفتنی است، در پایان این جشنواره رده های برتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه های استانی معرفی شدند.

 

همچنین نفرات برتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) نیز با حضورحجت الاسلام حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان معرفی و تقدیر شدند.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی جشنواره مالک اشتر جشنواره مالک اشتر بسیج نمایندگی ولی فقیه ولی فقیه در سپاه امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد