Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز عصر دیروز (سه شنبه 21) مردادماه سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با خلبان تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، در این دیدار که تنی چند از معاونان فرماندهی نیروی انتظامی و فرمانده پلیس فرودگاه های کشور نیز حضور داشتند، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یکی از محورهای مهم ایجاد امنیت در فرودگاه‌ها و فراهم شدن آسایش و آرامش حاکم بر فرودگاه ها را مرهون حضور این نیروها دانست و گفت: از آنجایی که کنترل مرزهای هوایی کشور نیازمند نیروهای همیشه بیدار، سخت کوش و مردمی است این نیروها چه در گذشته و چه در آینده متضمن سفرهای آرام و بهمراه امنیت مورد انتظار مسافران هوایی هستند و از این جهت که همواره عرصه را برای هرگونه تخلفی برای متخلفان تنگ کرده اند قابل تقدیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه همچنین جدیت نیروی انتظامی در رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص جلوگیری کردن از ورود افراد بدون ماسک در فرودگاه ها را حاصل حس مسئولیت پذیری و انسان دوستی نیروی انتظامی به جهت دفاع از سلامت و عزم آنها در مهار شیوع کرونا دانست.

سردار اشتری نیز در این دیدار ضمن تبریک به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و قبول این مسئولیت ابراز امیدواری کرد: نیروی انتظامی مستقر در فرودگاهها بتوانند با هماهنگی سایر فعالان صنعت حمل و نقل هوایی آنطور که بایسته است رضایت مردم عزیز راه فراهم کنند و با هرچه سختگیرانه تر شدن دستورالعمل های بهداشتی در فرودگاهها کمک به چرخه اقتصادی کشور و حفظ سلامت مسافران بخش هوایی را محقق کنیم.

 

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پروازها فرمانده پلیس فرودگاه های کشور زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری نیروی انتظامی فرودگاه ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدی گفت: غالب افراد با تذکر حجاب خود را رعایت می‌کنند، از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به این که این یک امر قانونی و مهم است در زندگی اجتماعی، آن را برابر چارچوب های قانونی رعایت کنند.

صحبت های وحیدی را در ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846968 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه زنان - حجاب زنان

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است