Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه خبرنگاران تجلی اطلاع رسانی در سطح جامعه هستند، گفت: جریان اطلاع رسانی و تعامل اطلاع رسانی استان زنجان از جنس اتحاد و شفافیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران به درخشش کادر درمان در عرصه درمان کرونا و جامعه خبرنگاری در عرصه پیگیری اشاره کرد و گفت: اگر امروز در جامعه فرهنگ استفاده از ماسک مانند استفاده از کمربند ایمنی در رانندگی نهادینه شده است، به همت رسانه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه خبرنگاران تجلی زلالی اطلاع رسانی در سطح جامعه هستند، گفت: جریان اطلاع رسانی و تعامل اطلاع رسانی استان زنجان از جنس اتحاد و شفافیت است.

 

وی در ادامه بهتلاش دشمن به ایجاد فضای چند قطبی در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می کند تا با بهانه های واهی همچون عزاداری ماه محرم و برگزاری کنکور به دو قطبی شدن جامعه کمک کند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه عملکرد مردم و مسئولان برای برگزاری مراسم عزاداری محرم فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص است، گفت: به فرموده رهبری فصل الخطاب تمام اقدامات ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور است.

 

به گفته جهانبخش راهبرد اساسی دشمن تجزیه کشور است و برای رسیدن به این هدف تاکتیک چند قطبی و چند جناحی کردم کشور را در پیش گرفته است و تمام این اتفاقات را از طریق فضای مجازی اداره می کند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به ارائه گزارشی از عملکرد استان در چهار ماهه نخست امسال پرداخت و گفت: تا 31 تیرماه امسال کاهش 2 درصدی سرقت های خرد را داریم.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع سرقت ها با افزایش 9 درصدی در این بازه زمانی مواجه هستیم، گفت: علت اصلی این افزایش عدم دستگیری معتادان متجاهر در فروردین و اردیبهشت ماه امسال است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه نیروی انتظامی توان جمع آوری تمام معتادان در عرض 48 ساعت را دارد، گفت: مشکل اصلی نبود مکان نگهداری از معتادان است.

 

به گفته جهانبخش، نیروی انتظامی در چهار ماهه نخست امسال موفق به دستگیری 1327 نگهدارنده و 889 معتاد شده است.

 

این مقام مسئول به ظرفیت محدود کمپ های نگهداری معتادان در استان اشاره کرد و گفت: بسیاری از این کمپ ها غیردولتی هستند و همین موجب شده است تا استان در نگهداری از معتادان دچار مشکل شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان به کشفیات کالاهای قاچاق در استان هم اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 43 درصد افزایش داشته است.

 

وی میزان مواد مخدر کشف شده در استان زنجان را 550 کیلوگرم خواند و گفت: این میزان در مقایسه با کشفیات کشور پایین است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان مراسم روز خبرنگاران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان زنجان کشف مواد مخدر خبرنگاران اشاره کرد و گفت نیروی انتظامی استان زنجان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس