Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام دهقان روز چهارشنبه در جریان  افتتاح این طرح در شهرستان شهرکرد در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:این طرح با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال با مشارکت اعضای شرکت‌های تعاونی روستایی در ۲۲۰ مترمربع به منظور فرآوری بهینه و ایجاد اشتغال پنج نفر بهره‌برداری شد.  
به گفته وی، این واحد زیر پوشش شبکه تعاون روستایی در استان و با هدف بهره‌برداری از پتانسیل موجود و در اختیار داشتن زنجیره کامل تولید شیر و لبنیات در استان فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رییس هیات مدیره اتحادیه شرکتهای تعاونی کشاورزی و دامداران چهارمحال و بختیاری افزود:با افزایش خطوط تولید در کارخانه تولید لبنیات که دریافت علامت استاندارد، مجوز سلامت دامپزشکی و مجوز صنایع غذایی بین المللی را نیز کسب کرده است، امکان صادرات پنیر پیتزا تولیدی استان به خارج به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز فراهم شده است.
دهقان، از خرید روزانه ۲۰ تن شیرخام تولیدی استان با قیمت مصوب توسط عوامل اتحادیه سازمان تعاون روستایی خبر داد و افزود: اتحادیه دامداران استان آمادگی کامل برای تامین شیر خام مورد نیاز همه کارخانه‌های فرآوری لبنی مستقر در استان را دارد. 
دهقان تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از قطب‌های تولید شیر و گوشت در کشور مطرح است و هم اینک سه درصد شیر کشور در این استان تولید می‌شود. 
به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری با حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار راس دام سبک و سنگین، سالانه ۲۳۸ هزار تن شیر تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. 
بیش از ۳۶۵ واحد گاوداری صنعتی و ۳۵ مجتمع دامداری در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد. 

برچسب‌ها شهرکرد ریاست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری شهرکرد چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود