Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:19:01 GMT

باشگاه سایپا: تسلیم اشتباهات داوران شدیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۴۵۸۶

باشگاه سایپا: تسلیم اشتباهات داوران شدیم

تیم فوتبال سایپا از جمله تیم‌هایی است که معتقد است امسال از تصمیمات داوران متضرر شده است. این تیم که هم اکنون در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد، در واکنش به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر بیانیه‌ای صادر کرد که در زیر می‌خوانید:

«کم کم در حال نزدیک شدن به انتهای جام نوزدهم فوتبال ایران هستیم، هفته های سرنوشت ساز پایانی که تکلیف هزینه‌های مادی و معنوی تیم‌ها را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای نهایی تیم‌ها که می تواند در سرنوشت دیگر تیم ها نیز تاثیر گذار باشد.
تیم جوان سایپا که با هزینه کم و با برنامه و فلسفه برای توسعه فوتبال و شکوفایی استعدادهای این مرز و بوم در این فصل لیگ برتر بسته شده است بار دیگر باید شاهد اشتباه سهوی داور مستطیل سبز باشد، اشتباهی که کارشناس داوری برنامه تلویزیونی آن را تایید می کند.
شاگردان صادقی تا دقایق آخر جنگیدند و نشان دادند می توانند تیم پر مهره فولاد را در خانه تسلیم کنند اما در برابر داوری مسابقه همچون دیدارهای بی‌شمار این فصل به گواه کارشناسان داوری، تسلیم شدند.
خطای پنالتی دقیقه ۵۵ بر روی محمدرضا سلیمانی تنها صحنه بحث بر انگیز داوری این دیدار نبود اما تیم جوان سایپا به اجرای عدالت تنها در همین صحنه هم راضی است تا حقی از تیم خودش و دیگر تیم ها تضییع نشود، صحنه ای که در ادامه منجر به ضربه پنالتی تیم حریف در پایان می شود.

برچسب‌ها باشگاه سایپا ابراهیم صادقی کمیته داوران لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه سایپا ابراهیم صادقی کمیته داوران لیگ برتر فوتبال باشگاه سایپا ابراهیم صادقی کمیته داوران لیگ برتر فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!